Skip to main content

Wij hebben KPN compleet, nu wil ik mb’s delen met mijn man maar dat lukt niet terwijl alles is gekoppeld. Bij mb’s delen gaan we steeds terug naar een beginscherm

 

Hallo @doug1101 ,

Heeft één van jullie misschien een oud Telfort-abonnement? Want met die abonnementen is het niet mogelijk om MB's te delen. 


nee geen telfort abonnement, zitten al jaren bij KPN.


Het aanmelden voor KPN compleet lukt (nog) niet zien we steeds in het scherm staan.


Het aanmelden voor KPN Compleet of KPN Hussel is een eerste stap.

 

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden

 


ja leuk, maar dat lukt dus niet, als alles is ingevuld geeft hij, Het aanmelden voor kpn compleet lukt (nog) steeds niet, we weten niet wat er fout gaat maar het lukt dus niet.


Dat is typisch. Dan kun je het maar beste regelen via de chat of de telefoon. 

 

De chat bereik je via : KPN Service en contact

Kies een onderwerp.

Tik dan op: ‘Ik heb een andere vraag’ 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

 

Bellen is ook mogelijk via 0800-0402.


Hi @doug1101, welkom op ons forum en dank je wel voor jouw bericht. Ik zie dat @Noordzee je al op weg heeft geholpen, maar dat zijn tips helaas nog niet voor de oplossing hebben gezorgd. Heb je intussen al contact gehad met mijn collega's? Mocht je nog problemen ervaren met MB's delen, zou je dan jouw profiel volledig in kunnen vullen en hieronder een seintje kunnen geven als je dit hebt gedaan? Bij ‘Persoonlijke opmerkingen’ mag je dan de betreffende 06-nummers noteren. Dan ga ik voor je op onderzoek uit!


Dat is typisch. Dan kun je het maar beste regelen via de chat of de telefoon. 

 

De chat bereik je via : KPN Service en contact

Kies een onderwerp.

Tik dan op: ‘Ik heb een andere vraag’ 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

 

Bellen is ook mogelijk via 0800-0402.

@doug1101 

Heb je het inmiddels geregeld? Of heb je nog hulp nodig via het forum? 
Vul dan jouw forumprofiel. 

 


hallo, het is gelukt, was fout van KPN ze hadden 1 mobiel nummer niet toegevoegd aan mijn KPN compleet!


Mooi zo👍 En graag geholpen natuurlijk....


Dank je wel voor de update. Ik ben blij om te lezen dat het gelukt is en dat je nu MB's kunt delen. Als we nog iets voor je kunnen betekenen, trek gerust aan de bel. We helpen je graag verder!


Reageer