Skip to main content

Het nummer van mijn zoon is gekoppeld aan mijn mijnkpn maar ik kan geen mb's met hem delen. Hoe kan dat? 

Hi @Geertjew, welkom op ons forum en dank je wel voor jouw bericht. Om MB's te kunnen delen is het noodzakelijk om de abonnementen aan te melden voor KPN Compleet/Hussel. Zodra de telefoonnummers zijn aangemeld, krijg je hier een bevestiging van en kun je MB's delen met elkaar. Laat je weten of het gelukt is om de nummers aan te melden en om MB's te delen? Ik hoor het graag van je!


Hoi Ron,

Alle nummers zijn al aangemeld maar ik kan niks delen. 
 

groetjes Geertje 


Dank je wel voor de toelichting. Even voor de zekerheid, de nummers koppelen aan MijnKPN, is niet voldoende om MB's te kunnen delen. Hiervoor dienen de nummers aangemeld te worden voor de voordelen van KPN Hussel/Compleet, zoals ik in mijn vorige bericht aangaf. Mocht je dit hebben gedaan, maar het delen van MB's lukt nog niet, zou je dan jouw profiel volledig in kunnen vullen en hieronder een seintje kunnen geven als je dat hebt gedaan? Dan ga ik voor je op onderzoek uit!


En hoe meld ik ze dan aan bijkom hussel? Want als ik op de link in jouw bericht druk en daar de nummers invul zegt hij dat hij die nummers niet kan toevoegen, en dat zou kunnen zijn omdat ik ze al aangemeld heb of dat de gegevens niet goed zijn maar dat kan ik niet zien. 


Hi @Geertjew, @Ron heeft een week vakantie dus ik neem het even van hem over :slight_smile:

Als je je adresgegevens en de mobiele nummers waar het om gaat invult in je profiel kunnen we met je meekijken!


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen verdere hulp nodig hebt. Anders hoor ik het graag!