Skip to main content

Hallo,

Ik heb maandelijks best veel mb's over en dacht, laat ik die eens gaan delen. Dat blijkt dus niet te kunnen omdat ik nog een oud telfort abonnement heb.

Dat vind ik best raar. Alles van telfort is overgezet naar KPN, ik ontvang de factuur van kpn, als ik problemen heb bel ik kpn. Maar mb's delen kan niet? Nu alles is over gezet, heb ik toch gewoon een kpn abonnement?

 

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Ja... u heeft bij Telfort nog nooit mb's kunnen delen. U valt nu onder KPN, maar wel nog steeds met hetzelfde abonnement. Daar is niets aan veranderd. En dus kunt u nu nog steeds geen mb's delen. Waarom dacht u dat da nu mogelijk zou zijn dan?

Volgens mij heeft KPN meerdere malen gecommuniceerd dat er niets zou veranderen. Dat houd dus ook in dat u er niet plots functies bij gaat krijgen.

Wat u wel kunt is mb's meenemen naar de volgende maand. Dat kon bij Telfort, en als het goed is gebeurt dat nu nog steeds. Bij een KPN abonnement gebeurd dat niet. Alle overgebleven mb's vallen weg aan het einde van de maand. Zo heeft de 1 dit en de ander dat. Een combinatie van die 2 is niet mogelijk. 


Hallo Nick,

Bedankt voor de uitleg, is duidelijk. 

 


Reageer