Skip to main content

Hallo, 

 

Het delen van mb’s lukt niet. Het nummer, waar ik mb’s naar wil delen, staat wel in mijnkpn. Maar niet bij ‘mb’s delen’.. kan iemand mij hier mee helpen? 

Goedemorgen @Sfeddema en welkom hier op het forum!

 

Mooi dat je ons via deze weg hebt weten te vinden want we helpen je graag verder met dit probleem. Misschien dat het inmiddels al is gelukt maar mocht dat onverhoopt niet het geval zijn dan kijk ik graag even met je mee. Zou je in dat geval je forumprofiel in willen vullen en een seintje geven zodra je dit hebt gedaan? De 06 nummers kun je trouwens plaatsen in het opmerkingenveld. In ieder geval horen we graag weer van je :)


Hoi @Sfeddema , is het inmiddels gelukt? Mocht je mijn hulp hierbij nog nodig hebben dan hoor ik dat natuurlijk graag!


Ik ervaar hetzelfde probleem. Ik kan het nummer waarmee ik wil delen niet vinden maar deze staat wel geregistreerd. 


Hallo @Hendrik1987 

Is dat nummer wel aangemeld voor de voordelen? Dat is nodig om te kunnen delen.

Dat kan je controleren en zo nodig regelen via https://www.kpn.com/hussel/aanmelden.htm


Ik heb beide nummers aangemeld en de voordelen aangezet maar het nummer verschijnt niet in de app.

Dus kan nog steeds niet delen..


Goedemorgen @Hendrik1987 en welkom hier op ons forum!

Dat schiet natuurlijk niet op zo dus goed dat je dit kenbaar maakt. Als je voor mij je forumprofiel in zou willen vullen (en kun je een seintje geven zodra je dat hebt gedaan?) dan kan ik vanaf hier eens met je mee gaan kijken.


Zojuist gedaan


Zojuist gedaan

Zojuist gedaan

Bedankt @Hendrik1987 :)
Ik ben meteen even gaan kijken en administratief staat het nog niet helemaal goed in de systemen. Het lukt me helaas niet om dit zelf meteen aan te passen en daarom heb ik een ticket aangemaakt voor een achterliggende dienst. Zij zullen dit oppakken en ik ga er ook vanuit dat ze dit snel aan kunnen passen zodat jij straks weer onderling data kunt delen. Houd het even in de gaten en als ik terugkoppeling krijg dan ben je de eerste die dit hoort! 


Hoi @Hendrik1987 , als het goed is kun je inmiddels weer data delen! Kun je dit bevestigen?


Beste KPN, is het mogelijk dat ik mb’s deel met mijn ouders? Mijn ouders en ik hebben allebei een eigen contract bij KPN. Of is het delen van mb’s alleen mogelijk als je op hetzelfde adres staat ingeschreven?

 

Met vriendelijke groeten,

 

Mechiel

 

 


Hallo @Mechielvdw , delen geldt alleen voor huisgenoten op eenzelfde adres.

 


Beste KPN, is het mogelijk dat ik mb’s deel met mijn ouders? Mijn ouders en ik hebben allebei een eigen contract bij KPN. Of is het delen van mb’s alleen mogelijk als je op hetzelfde adres staat ingeschreven?

 

Met vriendelijke groeten,

 

Mechiel

 

 

Helaas niet @Mechielvdw.  Zoals @JanD al aangeeft kun je alleen data delen met nummers die op hetzelfde adres staan geregistreerd! 


Beste kpn, 

Ik kamp met hetzelfde probleem. 

Nummer van mijn vrouw is wel aangemeld maar kan niets met haar delen. 

Hoor graag hoe ik dit kan oplossen. 

Met vriendelijke groet, 

Bastiaan de Kruijff 


Ook ik heb helaas hetzelfde probleem, ik zie in de app beide nummers maar kan geen MB's overmaken. Heb meerdere keren het huisadres opgegeven en beide nummers daarbij opgegeven maar zonder succes.

 

Mvgr,

Cees


Beste kpn, 

Ik kamp met hetzelfde probleem. 

Nummer van mijn vrouw is wel aangemeld maar kan niets met haar delen. 

Hoor graag hoe ik dit kan oplossen. 

Met vriendelijke groet, 

Bastiaan de Kruijff 

Hoi @B. de Kruijff en dank voor je berichtje. Zou je in je forumprofiel nog aan kunnen geven met welk nummer het specifiek niet wil lukken om data te delen?


Ook ik heb helaas hetzelfde probleem, ik zie in de app beide nummers maar kan geen MB's overmaken. Heb meerdere keren het huisadres opgegeven en beide nummers daarbij opgegeven maar zonder succes.

 

Mvgr,

Cees

Goedemorgen @MagnumCees en welkom hier op ons forum :)

Als je je forumprofiel voor me in zou willen vullen (en een seintje kunt geven zodra je dit hebt gedaan) dan kan ik even met je mee gaan kijken!


Beste kpn, 

Ik kamp met hetzelfde probleem. 

Nummer van mijn vrouw is wel aangemeld maar kan niets met haar delen. 

Hoor graag hoe ik dit kan oplossen. 

Met vriendelijke groet, 

Bastiaan de Kruijff 

Hoi @B. de Kruijff en dank voor je berichtje. Zou je in je forumprofiel nog aan kunnen geven met welk nummer het specifiek niet wil lukken om data te delen?

Beste @JanZ_ , 

Ik wist niet waar maar heb het op twee plaatsen aangevuld.  


Beste kpn, 

Ik kamp met hetzelfde probleem. 

Nummer van mijn vrouw is wel aangemeld maar kan niets met haar delen. 

Hoor graag hoe ik dit kan oplossen. 

Met vriendelijke groet, 

Bastiaan de Kruijff 

Hoi @B. de Kruijff en dank voor je berichtje. Zou je in je forumprofiel nog aan kunnen geven met welk nummer het specifiek niet wil lukken om data te delen?

Beste @JanZ_ , 

Ik wist niet waar maar heb het op twee plaatsen aangevuld.  

Top, dankjewel @B. de Kruijff.

Als het goed is, zou het inmiddels mogelijk moeten zijn om data te delen met het nummer van je vrouw! Kun je dat eens testen?


Beste JanZ, ik had dit gelijk al gedaan omdat je het aan iedereen vroeg 😉 Heb het nog een keer gecheckd maar zie bij mij een ingevuld forumprofiel, wil je nogeens kijken voor ons.

 

Mvgr,
Cees

 


Beste JanZ, ik had dit gelijk al gedaan omdat je het aan iedereen vroeg 😉 Heb het nog een keer gecheckd maar zie bij mij een ingevuld forumprofiel, wil je nogeens kijken voor ons.

 

Mvgr,
Cees

 

Super en mijn excuses voor het feit dat ik hier overheen heb gekeken @MagnumCees!

Ik ben meteen even gaan kijken en zie ook al wat er aan de hand is; administratief staat het adres van 1 mobiele abonnement hier niet goed in de systemen, er staat een toevoeging bij het huisnummer (deze toevoeging/cijfers is gelijk aan je huisnummer). Dit dient even aangepast te worden zodat het weer mogelijk wordt om onderling data te delen. Dit kun je doen via MijnKPN of door even te bellen met 0800 0402 (en geef dan vervolgens aan dat je graag een medewerker wenst te spreken). Ik had het anders ook graag voor je aangepast maar dat kan ik vanaf hier niet omdat dit via een verificatie sms gaat. Mocht het via MijnKPN niet  lukken dan dus even bellen! Laat je ons nog even weten of het is gelukt?


Beste JanZ, vandaag een keer of wat over de dag geprobeerd maar krijg bij het versturen van de verificatie code (binnen 1 min ingevoerd) steeds dat er een technische storing is.


Beste JanZ, vandaag een keer of wat over de dag geprobeerd maar krijg bij het versturen van de verificatie code (binnen 1 min ingevoerd) steeds dat er een technische storing is.

Dat is vreemd (en irritant) @MagnumCees :(
Je hebt het neem ik aan via de MijnKPN app geprobeerd? Als dat vandaag nog steeds niet lukt dan moet ik je adviseren om ons even te bellen (0800 0402 en geef vervolgens aan dat je graag een medewerker wenst te spreken).