Skip to main content

Elke 1e dag van de maand deelt mijn echtgenote vanuit haar kpn abonnement  mb’s  naar mijn kpn abonnement. Die mb’s zijn dan geldig tot het einde van die maand. Maar de mb’s die zij op 1 juli deelde zijn ineens slechts geldig tot en met 5 juli. Ik neem aan dat we op 6 juli opnieuw kunnen delen en dan voor een maand. Maar er is geen wijziging geweest in het contract vsn mijn echtgenote. Wel in mijn contract maar dan per 16 juni. 0800-0402 zegt dat die gekke datum van 5 juli  samenhangt met de factuurdatum. Dat lijkt me onwaarschijnlijk. Storing in MB’s delen??

Hallo @jkb het klopt, mbs delen gebeurt steeds meer per factuurdatum en niet meer per se per de 1e van de maand. Bij wijzigingen tussen 2 factuurdata in heb je even te maken met data naar rato tot de eerstvolgende factuurdatum.

 


Oké. Dank. Voor ons niet logisch en lastig. Voor Kpn wellicht handiger ivm factuurdatum. Hoe zou dat gaan bij automatisch delen. Mvg Jan


Hallo @jkb als je inderdaad per factuurdatum je maanddata toegewezen krijgt en je hebt automatisch delen ingesteld, wordt er ook per factuurdatum data gedeeld.