Skip to main content

Het lukt me niet om mb’s te delen met mijn zoon. Heb netjes alle stappen gevolgd, maar uiteindelijk kom ik weer bij uitleg over wat mb’s delen inhoud. Graag iemand die me hierbij kan helpen!

Hallo @Paulvankatwijk , als je voormalig Telfort-mobiel klant bent gaat dat ook niet lukken.

Ben je een ‘echte’ KPN-klant wacht dan de reactie van een moderator af.

 


Ik ben inderdaad omgezet van Telfort naar kpn. Ga ik dat dan ook niet krijgen?


Hallo @Paulvankatwijk , nee, zolang je abo onder de Telfort-voorwaarden valt kun je overgebleven data van de vorige 2 maanden meenemen naar de huidige maand.

Als je de voorkeur geeft aan MB's delen i.p.v. MB's meenemen van de vorige 2 maanden zou je moeten overstappen naar een ‘echt’ KPN mobiel abo, maar dan val je onder de voorwaarden van KPN met de dienovereenkomstige prijzen en dat hoeft niet per se voordeliger te zijn.

 


Bedankt! Bel ik morgen wel naar kpn,zij hebben het advies gegeven, dus die lossen het ook maar op. Grt


Hallo @Paulvankatwijk , laat s.v.p. even weten wat je besloten hebt na je gesprek met KPN.

 


Hallo @Paulvankatwijk , vandaag kun je ook contact opnemen met KPN.

 


Gisteren gebeld. Het kon inderdaad niet en moest mijn thuisabb wijzigen naar kpn. Maar dat doe ik natuurlijk niet gezien kpn duurder is. Heb volgehouden dat ze het mogen aanpassen alleen tegen dezelfde prijs. Uiteindelijk kon het wel. Ze hebben het veranderd en als het goed is moet het dan na 24uur werken. Dus wordt vervolgt..,,


Hoi,  na 6 keer bellen en met elke keer andere antwoorden of het niet nakomen van afspraken. Heb ik afscheid genomen van kpn. Wat een waardeloze club. Onbegrijpelijk dat mensen bereid zijn de hoofdprijs te betalen voor dergelijke service! Mvg paul


Hoi,  na 6 keer bellen en met elke keer andere antwoorden of het niet nakomen van afspraken. Heb ik afscheid genomen van kpn. Wat een waardeloze club. Onbegrijpelijk dat mensen bereid zijn de hoofdprijs te betalen voor dergelijke service! Mvg paul

Hallo @Paulvankatwijk , dus je blijft gewoon bij Telfort?

Ik vond het ook al onbegrijpelijk dat je als TFT-klant nu wel ineens data kunt delen, terwijl dat bij geen andere TFT-klant kan.

 

 


Reageer