Skip to main content

Beste,

Ik heb sinds deze maand een Sim only abonnement afgesloten, maar ik krijg niet voor elkaar om MBs te delen met mijn moeder. 

Voor zover ik kan zien is hij wel gewoon aangemeld en gekoppeld aan mijn KPNid, maar als ik op de link klik om MBs te delen, krijg ik alleen de uitleg te zien.

Kunnen jullie mij hiermee verder helpen?

 

Door onderstaande stappen te volgen moet het lukken. 

1. Log in op MijnKPN. Dat kan via de MijnKPN app of kpn.com/MijnKPN
2. Kies hoeveel MB’s je kwijt wilt. Het enige waar je op moet letten, is dat je zelf minimaal 50 MB overhoudt. Verder mag je zo veel MB’s delen als je wilt.
3. Kies aan wie je je MB’s wilt sturen.
 

Ik ga er van uit dat jij de nummers waar het om gaat hier hebt aangemeld. 


Beste Nick,

 

als ik mijn gegevens invul in deze link dat krijg ik deze foutmelding maar volgens mij zijn mijn gegevens juist ingevuld en voldoen wij verder aan alle eisen

Als ik in de KPN app op MBs delen druk, dan krijg ik onderstaand te zien:

Hopelijk weet jij waar ik tegenaan

 

alvast bedankt ,

 


Sms code ook ontvangen bij de aanmelding? Ik heb destijds dit probleem ook gehad; voldoen aan voorwaarden maar toch de melding krijgen dat het niet lukt.

Om zeker te weten dat achter de schermen alles wel goed staat, en niet in herhaling van stappen te belanden, heb ik contact opgenomen met de klantenservice. Na enkele minuten was het nummer wel zichtbaar. Dat kun jij ook doen op nummer 0800 0402

Hopelijk kom je dichter bij de oplossing. Laat het ons hier weten.


 

Dit is het beeld welke ook jij uiteindelijk moet krijgen 

 

 


Ben je al wat opgeschoten @Mikev1 ?


Toevallig vanmiddag contact gehad met de klantenservice, en via die weg hebben ze mij opnieuw aangemeld voor KPN compleet. De huidige aanmelding stond nog te wachten.

half uurtje geleden ongeveer de bevestiging gekregen dat de aanvraag succesvol was en inmiddels kan ik de MBs delen met mijn moeder.

Super service gehad via de klantenservice :)

 


Top!


Hoi @Mikev1, welkom op het forum. Fijn dat het na contact met de telefonische collega's is gelukt en dat de KPN Compleet aanmelding nu is voltooid :slight_smile: Veel plezier met de gedeelde Mb's en als we via deze weg nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden