Skip to main content

Waarom Kan Ik geen mb' s delen?

Op geen enkele manier lukt het niet. Volgens mij doe ik niets verkeerd.

Hallo @Esther283 , ben je toevallig ex-Telfort met een automatische overgang naar KPN mobiel?

Dan gaat het delen niet lukken.

Ben je een echte KPN-klant, welke (fout)meldingen krijg je dan?

 


Onderling MB's Delen is één van de voordelen van KPN Compleet. Met Onderling MB's Delen kunnen KPN klanten gemakkelijk via MijnKPN of de MijnKPN app MB's naar elkaar verzenden en/of van elkaar ontvangen. Handig als u uw MB-bundel hebt opgebruikt en andere gezinsleden nog MB's over hebben. MB's delen kost bovendien niets extra en de verzonden MB's kunt u op uw factuur terugzien.

 

Het bovenstaande  krijg ik elke keer te zien.


Hallo @Esther283 , als je alleen dat ziet ben je waarschijnlijk een Telfort klant waarvan mobiel 2 weken terug omgezet is naar KPN mobiel en Telfort klanten geen mobiele data delen, die kunnen mobiele data 2 maanden meenemen.

 


Hoi @Esther283, welkom op het KPN forum. Zoals Jan al noemt is het mogelijk dat je op 26 januari van Telfort naar KPN bent overgegaan, klopt dat? Als dat zo is, is het inderdaad niet mogelijk om MB's te delen. Met de oud-Telfort abonnementen is die optie er niet, in plaats daarvan kan je je data en belminuten 2 maanden meenemen. 

Als je geen Telfort abonnement had speelt er mogelijk iets anders, dan hoor ik het graag van je zodat ik er met je naar kan kijken.


Hoi @Esther283, we hebben nog geen reactie van je gezien. Ik neem aan dat dat betekent dat het duidelijk is. Als dat niet zo is horen we het graag, dan kijken we met je mee :slight_smile:


Ik heb een abonnement voor mijn zoontje genomen kids Sim als oude Telfort klant .

in de winkel is met verteld dat we dan mb kunnen delen.

dit blijkt na het afsluiten niet het geval.

dat vindt ik wel erg jammer als het me nog specifiek gezegd is .

 


Oud-Telfort abonnementen kunnen inderdaad geen MB's delen @Rick12345678, dit kan alleen met abonnementen die bij KPN zijn afgesloten. In plaats van MB's delen kan jij data meenemen naar de volgende maand.

Als je MB's wilt delen kan je jouw abonnement aanpassen naar een KPN abonnement, dan krijg je die mogelijkheid wel.


Ik kan ook geen mbs delen 

ben naar KPN winkel gegaan moest het via de computer een huishouden maken snap er niks van moet je telefoonnummer activeren dan krijg ik een scherm dat het nog niet lukt beetje raar en ik werd ook niet echt goed geholpen bij KPN vindt ik had geen mondkapje dus kon niet naar binnen maar ze nam niet eens de moeite om in het systeem te kijken wat er dan wel mis is want via de computer gaat het ook niet ik ben KPN klant geworden via mobiel.nl

hoop dat er snel een oplossing is want mijn dochter heeft nu geen internet


Ik kan ook geen mbs delen 

ben naar KPN winkel gegaan moest het via de computer een huishouden maken snap er niks van moet je telefoonnummer activeren dan krijg ik een scherm dat het nog niet lukt beetje raar en ik werd ook niet echt goed geholpen bij KPN vindt ik had geen mondkapje dus kon niet naar binnen maar ze nam niet eens de moeite om in het systeem te kijken wat er dan wel mis is want via de computer gaat het ook niet ik ben KPN klant geworden via mobiel.nl

hoop dat er snel een oplossing is want mijn dochter heeft nu geen internet

Heb contact gehad met klantenservice van KPN probleem is opgelostÂ