Skip to main content
Beantwoord

MB’s delen lukt niet.

• May 1, 2020
  • 10 reacties
  • 174 keer bekeken

KPN account bevat 2 geactiveerde mobiele telnr’s(zelfde adres) maar mb delen wekt niet. Hoe op te lossen?

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Beste antwoord door Paul van KPN

Beste Paul, gevraagde info in mijn profiel bijgewerkt.

Excuses voor de late reactie. Ik zie dat het 06-nummer dat eindigt met 73 nog niet was toegevoegd aan het “huishouden”. Dus dat heb ik nu gedaan. Vanaf uiterlijk morgen moet het allemaal lukken!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

10 reacties

• May 1, 2020

Hallo @Dubrie , war voor (fout)melding(en) krijg je als je e.e.a. probeert binnen MijnKPN?

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi @Dubrie, welkom op het forum! Het is inmiddels al weer een paar dagen later. Heb je nog kunnen vinden waar het fout gaat?
Heb je niet toevallig nog een voormalig Telfort abonnement? Deze kunnen namelijk geen MB's delen.

Ik kijk graag even met je mee!
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbij je 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je iban bij “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden?

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat het gelukt is.  Anders weet je ons te vinden!

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 12, 2020

Beste Thomas, ik begrijp niet goed welke actie je van mij vraagt. Kun je deze verduidelijken want ik heb nog steeds hetzelfde probleem.

Paul van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+26
  • Oud-Moderator
  • May 14, 2020

Beste Thomas, ik begrijp niet goed welke actie je van mij vraagt. Kun je deze verduidelijken want ik heb nog steeds hetzelfde probleem.

Hi @Dubrie. Als je op het woordje profiel klikt in het bericht van Thomas, dan kun je alle gegevens invullen en het opslaan. Dan doe je hier even een seintje, en dan gaan we het voor je uitzoeken.:relaxed:

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 14, 2020

Paul van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+26
  • Oud-Moderator
  • Antwoord
  • May 19, 2020

Excuses voor de late reactie. Ik zie dat het 06-nummer dat eindigt met 73 nog niet was toegevoegd aan het “huishouden”. Dus dat heb ik nu gedaan. Vanaf uiterlijk morgen moet het allemaal lukken!

• Auteur
  • Deelnemer
  • June 8, 2020

Bedankt voor de assistentie. Is het mogelijk de korting met terugwerkende kracht te verrekenen? Sinds Nov 2019 heb ik prive het nummer dat eindigt met 73.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Graag gedaan hoor :) Ik heb het met terugwerkende kracht ingediend. Dit wordt met de factuur van de volgende maand verrekend!

• Auteur
  • Deelnemer
  • June 10, 2020

TOP GEREGELD!