Skip to main content

KPN account bevat 2 geactiveerde mobiele telnr’s(zelfde adres) maar mb delen wekt niet. Hoe op te lossen?
 

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Hallo @Dubrie , war voor (fout)melding(en) krijg je als je e.e.a. probeert binnen MijnKPN?

 


Hoi @Dubrie, welkom op het forum! Het is inmiddels al weer een paar dagen later. Heb je nog kunnen vinden waar het fout gaat?
Heb je niet toevallig nog een voormalig Telfort abonnement? Deze kunnen namelijk geen MB's delen.


Ik kijk graag even met je mee!
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbij je 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je iban bij “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden?


We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat het gelukt is.  Anders weet je ons te vinden!


Beste Thomas, ik begrijp niet goed welke actie je van mij vraagt. Kun je deze verduidelijken want ik heb nog steeds hetzelfde probleem.


Beste Thomas, ik begrijp niet goed welke actie je van mij vraagt. Kun je deze verduidelijken want ik heb nog steeds hetzelfde probleem.

Hi @Dubrie. Als je op het woordje profiel klikt in het bericht van Thomas, dan kun je alle gegevens invullen en het opslaan. Dan doe je hier even een seintje, en dan gaan we het voor je uitzoeken.:relaxed:


Beste Paul, gevraagde info in mijn profiel bijgewerkt.


Beste Paul, gevraagde info in mijn profiel bijgewerkt.

Excuses voor de late reactie. Ik zie dat het 06-nummer dat eindigt met 73 nog niet was toegevoegd aan het “huishouden”. Dus dat heb ik nu gedaan. Vanaf uiterlijk morgen moet het allemaal lukken!


Bedankt voor de assistentie. Is het mogelijk de korting met terugwerkende kracht te verrekenen? Sinds Nov 2019 heb ik prive het nummer dat eindigt met 73.


Graag gedaan hoor 🙂 Ik heb het met terugwerkende kracht ingediend. Dit wordt met de factuur van de volgende maand verrekend!


TOP GEREGELD!