Skip to main content

Hallo,

 

Ik heb een nieuw sim-only abonnement afgesloten. Ik heb het nieuwe nummer meteen toegevoegd in ‘mijn KPN’. Dat is goed gelukt. Maar nu wil ik MB’s delen, en dan komt dat nieuwe nummer niet in de lijst voor om mee te kunnen delen.

Online heb ik dat nummer al meerdere keren aangemeld, zoals hierboven geschreven, maar dan krijg ik steeds de melding dat het (nog) niet is gelukt.

Wat kan ik er nu nog aan doen?

 

Edwin

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hi @EdwinS02, welkom hier. Dat ga ik voor je uitzoeken. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zet de betreffende 06-nummers bij ‘persoonlijke opmerkingen’.


Hallo Peter,

ik heb de betreffende nummers genoemd in mijn account in het vakje Persoonlijke Opmerkingen. Zojuist heb ik het nog even gecontroleerd, en het werkt nu nog niet. 


Hallo Paul,

ik heb de betreffende nummers genoemd in mijn account in het vakje Persoonlijke Opmerkingen. Zojuist heb ik het nog even gecontroleerd, en het werkt nu nog niet. 

Hoi! Ik zie dat het betreffende 06-nummer nog niet is toegevoegd aan het huishouden, dus dat heb ik bij dezen gedaan. Binnen een dagje moet het allemaal lukken!


Tsja, dat toevoegen aan het huishouden werd niet geaccepteerd door het systeem. Maar fijn dat je het gedaan hebt. Ik wacht het af en wil je op voorhand bedanken. 

Groetjes


Peter,

 

Het werkt al. Dank je wel.


Hallo Paul,

ik heb de betreffende nummers genoemd in mijn account in het vakje Persoonlijke Opmerkingen. Zojuist heb ik het nog even gecontroleerd, en het werkt nu nog niet. 

Hoi! Ik zie dat het betreffende 06-nummer nog niet is toegevoegd aan het huishouden, dus dat heb ik bij dezen gedaan. Binnen een dagje moet het allemaal lukken!

Peter,

 

Het werkt al. Dank je wel.

Top! Graag gedaan. Als er nog eens vragen zijn ben je welkom hier.