Skip to main content

Het lukt niet om het telefoonnummer van mijn zoon 

Hey @paswa. welkom op het KPN forum! :)

Stap 1: login

Log in bij MijnKPN.
Heb je nog geen MijnKPN account? Meld je aan via KPN.com/MijnKPN.

Stap 2: deel je MB's

Kies voor de optie 'MB's delen' en selecteer de hoeveelheid MB's. Kies daarna het 06-nummer van de ontvanger. Staat er geen nummer? Activeer deze dan eerst.

Stap 3: bevestig

Bevestig het aantal MB's dat je wilt versturen. Let erop dat je zelf minimaal 50 MB overhoudt. De rest mag je allemaal delen met jouw familie of huisgenoten.

Meer info vind je op: KPN voordelen: MB's delen

Loop je ergens tegenaan? Laat het ons dan weten, we helpen je graag :)


Hoi, bij mij lukt het ook niet.

Het telefoonnummer van mijn dochter is wel zichtbaar in mijn app. Kan het zijn omdat het nummer op mijn naam staat, dat het daarom niet lukt?

 


Hoi @Maatvansummeren, welkom op het forum. Heel zuur dat het niet lukt om je dochter wat extra MB's te geven. Waar loop je precies tegenaan? Welke melding krijg je wanneer je aan haar nummer data wilt toekenen?  


Goedemorgen,

Ik ben ook al bij de KPN winkel in Uden geweest. Ik kom steeds uit bij dezelfde melding. 

 

Als ik dan het aanmeldformulier invul dan krijg ik een foutmelding.

Ik weet niet wat er fout gaat. 


Hoi @Maatvansummeren, ik kijk graag even met je mee waar het mis gaat en hoe we dit op kunnen lossen!
 Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbij je 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je iban bij “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden?


Hoi Thomas, gegevens zijn ingevuld!

Groeten Anneke


@Maatvansummeren  Bedankt voor je gegevens Anneke, ik heb meteen even meegekeken. Ik zie dat jouw abonnement een Telfort abonnement is. Deze kunnen helaas geen MB's delen!
Deze heeft namelijk bij de overstap van Telfort naar KPN alle Telfort voorwaarden behouden. In ruil hiervoor neem je wel je MB's een paar maanden mee.


Hoi @Thomas ,

Maar afgelopen week in de winkel heb ik een KPN sim kaart gekregen. De KPN medewerker dacht ook al dat het daar aan lag. Dus nu heb ik een KPN simkaart.

Heeft dit een aantal dagen verwerkingstijd nodig?

Groeten Anneke


Hoi @Maatvansummeren, Dat je geen MB's kan delen komt niet door het type simkaart. Dit zit hem namelijk in het type abonnement dat je momenteel hebt.
Als je straks contractvrij bent kun je deze wel wijzigen naar een KPN abonnement en kun je wel MB's delen maar dat duurt nog even.

Het is wel zo dat alle Telfortsimkaarten vervangen moeten worden voor KPN simkaarten om goed te blijven functioneren maar dat staat hier eigenlijk los van.


Hoi @Thomas,

Ok, dat is dan duidelijk. Wel heel verwarrend allemaal…. Ik kan wel in de MijnKPN app zien hoeveel MB's ik nog heb. Ook staat er de optie bij MB's delen…

Bij het afsluiten van de KidsSIM voor onze dochter was “het MB's kunnen delen” de doorslaggevende reden om de KidsSIM van KPN te kiezen…. Heel jammer dat dan nu blijkt dat dat niet kan, omdat ik een oud Telfort abonnement heb. 

Maar toch bedankt voor het uitzoeken!

Groeten, Anneke


Hallo 

Ik heb dat precies hetzelfde,

Ik kan geen MB's delen, krijg hetzelfde scherm als bovenstaand maar heb  eerder deze maand (en alle andere maanden afgelopen 2 jaar) wel gewoon MB's kunnen delen met mijn zoon.

Ik krijg constant dat meer informatie scherm, maak een gezin aan, en of ik wil doneren…..


Hoi @Colleke, welkom op het forum! Ik kijk ook met jou graag even mee.
 Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbij je 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je iban bij “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden?


Reageer