Skip to main content

Hallo,

 

Ik heb vandaag een sim only voor mijn zoon genomen en wou mb's naar hem overzetten maar dit doet het niet.

Ik heb 3 abbo's bij jullie en het thuis pakket. Ik was eerder bij Telfort, maar ben zelf over gegaan naar kpn thuis en met sowieso 1 mobiel abbo ook in maart.

Hoe kan ik mb's delen want dat is waarom ik kpn gekozen heb.

Hallo @Bianca_1984 ,

Belangrijk is dat het adres van jouw zoon gelijk is aan jouw adres. Het gaat dan om hoe het bij KPN staat geregistreerd. Hoe het bij de gemeente staat is voor dit niet belangrijk. 
 

Je kunt het mobiele nummer van jouw zoon toevoegen via Mijn KPN. Klik dan op Producten en toevoegen.  

Als het niet lukt via Mijn KPN, probeer dan eens een andere browser. Of wis jouw internetgeschiedenis en cookies. 

 

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: 

https://www.kpn.com/hussel/aanmelden.htm

 

Het kan dan enkele dagen duren, maar dan zou je daarna MB's moeten kunnen doen met je zoon. 


@Noordzee 

Dank je wel. Mijn zoon staat bij mij op het adres ook in mijnkpn app. 

In De app geeft die aan start een huishouden maar ik kan niks aanklikken verder.

Ik zal het even een paar dagen afwachten.


Hi @Bianca_1984. 9 van de 10 keer is het dan niet helemaal goed gegaan met het vormen van dat ‘huishouden’. Dat ga ik voor je checken. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Vul de betreffende 06-nummers dan even in bij ‘persoonlijke opmerkingen’. :)


@Paul_ 

Ik heb de gegevens ingevuld, hoor graag van je. Het werkt namelijk nog niet....


@Bianca_1984

Top, bedankt voor het invullen. Zou je vandaag in de loop van de dag eens willen kijken of je MB's kan delen? De aanmelding lijkt nu goed te staan, en als je toch niet kan delen, ga ik natuurlijk verder voor je aan de slag.


@Bianca_1984

Top, bedankt voor het invullen. Zou je vandaag in de loop van de dag eens willen kijken of je MB's kan delen? De aanmelding lijkt nu goed te staan, en als je toch niet kan delen, ga ik natuurlijk verder voor je aan de slag.

 

Ik heb geen berichtje meer gezien, en volgens mij betekent dat het inmiddels allemaal werkt. 🙂 Anders laat het vooral weten.