Skip to main content

Beste,

Mijn zusjes en ik hebben alledrie KPN, en ik beschik over de knp app. Waarom kan ik geen mb's delen met mijn zusjes als ik hun nummers toegevoegd heb aan de app? Hij geeft aan dat ik een huishouden moet maken in de app, hoe doe ik dit?

Maartje

Goedemiddag @Maartjegs, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Ik begrijp dat je een vraag hebt over MB's delen, een voordeel wanneer je meerdere KPN producten op hetzelfde adres afneemt. Mijn vraag is dan ook direct, staan de abonnementen van jou en je zusjes op hetzelfde adres geregistreerd? Dat is namelijk een voorwaarde om voordelen te ontvangen. Is dat het geval? Dan kan je de nummers aanmelden voor de voordelen, hiervoor is een eenmalige registratie nodig. Dit kan je allemaal regelen via onze website. Eenmaal aangemeld en goedgekeurd zullen de voordelen binnen enkele werkdagen worden geactiveerd. Hier krijg je dan vanzelf bericht van!

Staan de abonnementen niet op hetzelfde adres geregistreerd? Dan ontvang je geen voordelen helaas. 

Heb je hier nog meer vragen over? Dan hoor ik het graag!


@Maartjegs ik heb helaas geen reactie meer gehad. Heb je jouw producten kunnen aanmelden voor de voordelen? Mocht je nog hulp kunnen gebruiken dan weet je mij te vinden :wink: