Skip to main content

Goedemorgen,

 

Ik kan de mb's niet onderling delen. Ik heb ze beide onder mijn inlog staan de mobiele nummers en er staat wel mb's delen. Alleen als ik daarop klik gebeurt er niks.

 

Ik heb ook aangemeld voor kpn hussel staat er dat het niet lukt. Ik begrijp niet waarom dit niet lukt.

 

Groetjes 

Hallo @Elaine82, welkom! Dat het MB's delen niet lukt is verklaarbaar door het feit dat de Hussel aanmelding niet lukt. Is dat inmiddels wel in orde gemaakt al? Als ik nog iets voor je kan doen, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, 06-nummer en evt. klantnummer(s)? Ik help je er graag verder mee. 

 

Toevoeging door het moderatieteam: met een oud-Telfort abonnement kan je geen MB's delen. Zodra je deze verlengt naar een regulier KPN abonnement, is dit wel mogelijk. 


Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt, dus ik hoop dat alles in orde is. Als we nog iets voor je kunnen doen, weet je ons te vinden! 


Beste Marcia,

 

Ik heb hetzelfde probleem.

 

Kun je mij hierbij helpen?

Alvast dank.

 

Gr


Yes, @Brio ! Jullie waren nog niet gekoppeld. Dat is bij dezen gebeurd! Wellicht dat er een dag overheen gaat, maar het moet redelijk snel gaan werken.


Dank je!

 


Ik ervaar hetzelfde probleem, wil mb's delen met mijn partner, maar het koppelen lukt bij ons ook niet. KPN kunnen jullie assisteren?


Ik ook. KPN kunnen jullie assisteren?


Hoe koppel je dan aan Hussel?


Hier ook hetzelfde, het lukt niet


Hallo, ook wij kunnen geen mb's delen. Husselpakket is wel gectiveerd.

Kunnen jullie zeggen hoe dit te doen?


Ik ervaar hetzelfde probleem, wil mb's delen met mijn partner, maar het koppelen lukt bij ons ook niet. KPN kunnen jullie assisteren?

Hallo @Inge81, welkom! Ik zie dat je al telefonisch contact gehad hebt. Jullie zijn oud-Telfort klanten en daarom kunnen jullie geen MB's delen helaas. Alleen als je verlengt naar een KPN abonnement, kan dit. 

Hier ook hetzelfde, het lukt niet

@Mark Bettman ik heb de kidssim toegevoegd aan het Hussel huishouden. Binnen enkele uren moet dit verwerkt zijn en kunnen jullie MB's delen.

 

@J. Scholing@Menselijkheid en @Liesbeth74 welkom! Hebben jullie een oud-Telfort abonnement? Daar kan je geen MB's mee delen. Als er iets anders speelt, vul gerust je forumprofiel aan met je postcode + huisnummer, 06-nummer en evt. klantnummer(s). Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan help ik jullie er graag bij. 


Hallo,

 

Ik heb inderdaad een oud telfort abonnement..

Bedankt voor de info.


Hallo @Inge81, welkom! Ik zie dat je al telefonisch contact gehad hebt. Jullie zijn oud-Telfort klanten en daarom kunnen jullie geen MB's delen helaas. Alleen als je verlengt naar een KPN abonnement, kan dit. 

 

Klopt mijn partner heeft gebeld, alleen toen werd dit niet aan ons uitgelegd. Maar dit verklaart waarom het niet lukt, we zijn beide oud Telfort klanten. Verwarrend dat het dan wel in onze app staat terwijl wij die functionaliteit dus niet hebben. Ik begreep dat ik als mijn abonnement verleng en dus overstap naar KPN ik dan mijn mb's van de vorige maand niet meer mee kan nemen (wat bij Telfort wel kon), klopt dat? Dus dat ik iedere laatste dag van de maand mijn MB's ‘weggooi' … 


Hallo @Inge81 , inderdaad zeer verwarrend dat MijnKPN doet voorkomen alsof je mb's kunt delen.

Die opmerking zou bij TFT-klanten niet voor moeten komen, is een veel gehoorde klacht die dus voor dit soort verwarringen zorgt.

CC: @Marcia_ 


Hallo ik wil graag aan mijn zoon MB's delen maar lukt me niet. 


Hallo ik wil graag aan mijn zoon MB's delen maar lukt me niet. 

Hallo @Rkpn , ben je toevallig een Telfort-klant die automatisch is omgezet naar KPN begin dit jaar, dan kan dat inderdaad niet.

 


Hier lukt het delen ook niet.. Mijn zoon heeft sinds vandaag een Sim only van kpn.. Nu willen wij als ouders MB’s delen en hebben het telefoonnummer gekoppeld, maar alleen onze andere zoon zijn nummer staat ertussen als je op mb delen klikt. Hoe moeten wij dit doen?


Goedemorgen,

Ook ik heb het probleem dat ik geen mb’s kan delen. Ik heb KPN internet en tv op ons adres en wij hebben in totaal twee mobiele abonnementen lopen bij KPN. In mijn KPN heb ik alles geregistreerd, althans alles is zichtbaar voor mij. 
Als ik vervolgens op mb’s delen klik kan ik echter niets selecteren.

 

Nou heb ik dit topic gevolgd en heb ik gisteravond alles gewijzigd en alles in mijn KPN gezet. Ik heb gewacht tot de synchronisatie van 00:00 uur en ik heb vervolgens tot vanochtend gewacht, echter zonder resultaat. 
Als het goed is heb ik mijn profiel volledig ingevuld. Zou een moderator misschien willen kijken wat er precies aan de hand is?


Ook bij mij lukt het niet. Ik heb wel in mijnkpn overzicht drie mobiele nummers en huisadres staan, maar als ik klik op mb’s delen,, daan gebeuurt er nikss.. hoe los ik diit op?


Aan allen het advies.. Probeer het via de chatfunctie op de site.. Ze hebben mij ook geholpen.. Lag aan het systeem bij hun..


Aan allen het advies.. Probeer het via de chatfunctie op de site.. Ze hebben mij ook geholpen.. Lag aan het systeem bij hun..

Ik had stiekem gehoopt dat het ook via hier kon. Op de website van KPN kom ik er ook niet uit. Daar wordt gewezen naar dit forum. 
 

Welke weg moet ik bewandelen om tot hetzelfde resultaat te komen About? 


Aan allen het advies.. Probeer het via de chatfunctie op de site.. Ze hebben mij ook geholpen.. Lag aan het systeem bij hun..

Ik had stiekem gehoopt dat het ook via hier kon. Op de website van KPN kom ik er ook niet uit. Daar wordt gewezen naar dit forum. 
 

Welke weg moet ik bewandelen om tot hetzelfde resultaat te komen About? 

Het is inmiddels opgelost! Dank je voor de tip About!


Ook bij mij lukt het niet. Nieuw abb sinds vorige week. Het staat wel in mijn kpn app. Maar niet bij het delen van mb’s. Kunnen julle mij ook helpen?


Hallo @Rkpn en @NadjaV  ik zie dat jullie nog volledig aangemeld zijn voor Hussel. Wil je in je forumprofiel onder ‘persoonlijke opmerkingen’ aangeven om welke 06-nummers het gaat? Dit is alleen inzichtelijk voor jou en KPN. Laat even weten dat je dat gedaan hebt, dan help ik je ermee. 

 

@About en @Alex90 top dat jullie het via de chat voor elkaar hebben gekregen!

 

Ook bij mij lukt het niet. Ik heb wel in mijnkpn overzicht drie mobiele nummers en huisadres staan, maar als ik klik op mb’s delen,, daan gebeuurt er nikss.. hoe los ik diit op?

 

Hallo @Perladh, wil jij je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en klantnummer(s) en onder ‘persoonlijke opmerkingen’ aangeven om welke 06-nummers het gaat? Dit is alleen inzichtelijk voor jou en KPN. Laat even weten dat je dat gedaan hebt, dan help ik je ermee. 

 


Marcia ik heb het ingevuld.