Skip to main content
Vraag

Mb's delen lukt niet

  • August 4, 2020
  • 56 reacties
  • 726 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

56 reacties

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Top! Ik heb het nummer toegevoegd aan de Hussel voordelen. Het moet helemaal goed komen met MB's delen nu!


  • Nieuwkomer
  • August 27, 2020

Ook mij lukt het niet om mb te delen met mijn man. Hij heeft een zakelijk abonnement en ik prive, maar wel op hetzelfde adres. Kunt u mij hierbij helpen?


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Beste @verhulst146, welkom! Zijn jullie al wel een ‘huishouden’ voor de Husselvoordelen? Wil je jouw forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, klantnummer en de 06-nummers? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan kijk ik met je mee. 


  • Nieuwkomer
  • August 27, 2020

ik heb het een en ander ingevuld.


  • Nieuwkomer
  • August 27, 2020

Husselvoordelen? Zegt me eigenlijk nix 🙈 wel kpn compleet

 


  • Nieuwkomer
  • August 27, 2020

Marcia het is gelukt, bedankt voor de hulp.


  • Deelnemer
  • August 27, 2020

Ook ik kan geen mb `s delen. Kunt u mij hier mee ook helpen, de 2 mobielnummers staan in het scherm, maar als ik aan wil geven van welke 06 de mb `s afmoeten kom ik in een leeg veld. alvast mijn dank


  • Deelnemer
  • August 28, 2020

Goedendag, ook ik kan geen mb’s delen. Als ik op mb s wil delen kom ik in een leegscherm . Alles is gekoppeld en aangemeld. Kunt u mij hier mee helpen. Alvast mijn dank. Vriendelijke groeten Dannis


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Husselvoordelen? Zegt me eigenlijk nix 🙈 wel kpn compleet

 

@verhulst146 jij hebt inderdaad nog Compleet voordelen! Als je overstapt naar een van onze nieuwe abonnementen, dan worden dit (gedeeltelijk) Husselvoordelen. Ik zie dat één van jouw abonnementen een oud-Telfort abonnement is. Daar kan je helaas geen MB's mee delen. Zodra je dit abonnement verlengt naar een regulier KPN abonnement, wordt dit wel mogelijk.

 

@Dannisvs welkom! Ik zie dat jij inmiddels gebeld hebt. Ook jij hebt nog een oud-Telfort abonnement waarmee je geen MB's kunt delen helaas. 

 

 


  • Deelnemer
  • August 30, 2020

Bedankt voor je reactie, ja klopt, dacht dat het omgezet was naar kpn. Maar helaas


  • Deelnemer
  • August 30, 2020

Goedenavond, het lukt mij niet om MB’s te delen met mijn zoon. Eerder heb ik een abonnement afgesloten voor mijn jongste zoon en dit werkt goed. Echter voor mijn oudste zie ik wel het nummer en het lijkt gekoppeld maar het delen van de MB’s lukt niet. Heel irritant. Kan iemand van KPN mij helpen. Alvast bedankt 


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Beste @Haarlem, welkom! Heeft jouw oudste ook een oud-Telfort abonnement? Die herken je aan TFT op de factuur. Als dit niet het geval is, vul dan even je forumprofiel aan met je postcode + huisnummer, evt. klantnummer(s) en het 06-nummer van je oudste. Als je hier laat weten dat je dat gedaan hebt, dan help ik je er verder mee. 


  • Deelnemer
  • August 31, 2020

Hier lukt het delen ook niet.. Mijn zoon heeft ook een Sim only van kpn.. Nu willen wij als ouders MB’s delen en hebben het telefoonnummer gekoppeld, maar alleen onze andere zoon zijn nummer staat ertussen als je op mb delen klikt. Hoe moeten wij dit doen?


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Hallo @Bart1973, welkom! Heb jij jouw zoon toegevoegd aan jullie Hussel ‘huishouden'? Dat kan je gemakkelijk via onze website doen. Je krijgt hier een bevestiging van. Mocht je toch nog ergens tegenaan lopen, laat het dan gerust weten. Vul je dan ook je forumprofiel aan met je postcode + huisnummer, 06-nummer en evt. klantnummer(s)? Ik help je er graag verder mee. 


  • Deelnemer
  • September 1, 2020

Hallo Marcia,

Ik weet helaas niet waar ik dat kan husselen, ik krijg steeds dezelfde melding dat het niet lukt.

Ik hoop dat je me kunt helpen.

Groeten, Bart


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Vast en zeker! Het 06-nummer dat jij in je profiel gezet hebt, zie ik wel terug in jullie ‘Hussel huishouden’. Is dat ook het nummer van de betreffende zoon? Zo ja, zou je eens een screenshot willen mee sturen van wat je precies ziet? Maak de 06-nummers wel een beetje onherkenbaar als je dit hier neer zet. Als dat niet het nummer is, wil je die dan in je profiel zetten onder ‘persoonlijke opmerkingen’?


  • Deelnemer
  • September 1, 2020

Nee dat is mijn nummer.

Ik heb het nummer in persoonlijke opmerkingen gezet. Met dat nummer kan ik geen MB’s delen..


  • Deelnemer
  • September 1, 2020

Beste @Haarlem, welkom! Heeft jouw oudste ook een oud-Telfort abonnement? Die herken je aan TFT op de factuur. Als dit niet het geval is, vul dan even je forumprofiel aan met je postcode + huisnummer, evt. klantnummer(s) en het 06-nummer van je oudste. Als je hier laat weten dat je dat gedaan hebt, dan help ik je er verder mee. 

Beste Marcia, mijn zoon heeft geen oud Telfort nummer. Hij is overgestapt van Hollandse Nieuwe. Forum profiel is ingevuld. Dank alvast voor je hulp. 


  • Deelnemer
  • September 3, 2020

@Marcia_ heb je de gegevens kunnen nakijken? Alvast dank


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

@Haarlem ik zie 06-*****305 en 06-*****361 staan onder jullie Hussel huishouden. Je hebt in jouw profiel een ander 06-nummer staan, die is niet bij KPN in dienst en kan dus ook niet toegevoegd worden aan Hussel. Gaat het om één van deze nummers of nog een andere? Wil je 'm in dat geval onder 'persoonlijke opmerkingen’ in jouw profiel zetten en het hier even laten weten?

 

@Bart1973 het nummer is inmiddels aangemeld!

 


  • September 3, 2020

Hallo 

Mb delen lukt niet heb alles goed geregistreerd staan in mijn kpn en zie onze beide nummers en abonnementen.

 


  • Nieuwkomer
  • September 4, 2020

Ik heb onlangs een nieuwe mobiel  nummer toegevoegd, maar ik kan  hierop geen mb’s delen. Bij mijn andere nummers wel? Kunnen jullie dit voor mij oplossen?


  • September 4, 2020

Ik heb onlangs een nieuwe mobiel  nummer toegevoegd, maar ik kan  hierop geen mb’s delen. Bij mijn andere nummers wel? Kunnen jullie dit voor mij oplossen?

Hoi,

Adres toevoegen  bij Hussel van alle nr ik had dit probleem gister nl ook.

 

Succes!


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

@Malieco welkom! Ik zie dat ‘t bij jou inmiddels opgelost is inderdaad. Top! 

 

@Melkharm wil jij je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, klantnummer(s) en het betreffende 06-nummer bij ‘persoonlijke opmerkingen’ invullen? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan help ik je ermee. 


EdwinS02
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • September 8, 2020

Hallo KPN Forum,

Vandaag heb ik een nieuw abonnement afgesloten en toegevoegd in Mijn KPN. Alles is goed gegaan op het delen van MB’s na. Wanneer ik delen aanklik komt het nieuwe nummer niet in beeld. Kunt u mij helpen om de instelling goed te zetten?

Vriendelijke groet,

Edwin