Skip to main content

Hallo ik wilde mb's delen van mijn abonnement naar die van mijn vriendin Ik zie beide nummers staan bij mijn kpn. Maar als ik op Mb s delen klik kom ik steeds bij meer informatie en kan ik niet delen. Graag uw hulp. Alvast bedankt!

mvg

Marc van Rijn

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hallo ik wilde mb's delen van mijn abonnement naar die van mijn vriendin Ik zie beide nummers staan bij mijn kpn. Maar als ik op Mb s delen klik kom ik steeds bij meer informatie en kan ik niet delen. Graag uw hulp. Alvast bedankt!

mvg

Marc van Rijn

Hallo @Marc van Rijn , staan jullie abo's wel op hetzelfde adres ingeschreven?

Ben je toevallig Telfort-klant die automatisch is overgegaan naar KPN? Zo ja, dan kun je geen mb's delen.

 


Hallo Jan twee abonnementen van KpN en op hetzelfde adres?

mvg

marc


Hallo Jan twee abonnementen van KpN en op hetzelfde adres?

mvg

marc

Hallo @Marc van Rijn , de bedoeling van mb's delen is dat huisgenoten elkaar mb's kunnen toebedelen, een van de voorwaarden is dat de abo's van de huisgenoten op hetzelfde huisadres ingeschreven staan.

Zie voor uitleg KPN hieronder de link:

https://www.kpn.com/hussel/voordelen/mbs-delen.htm


Ik ken alle voorwaarden en wij voldoen hier ook aan(mb delen met mijn partner) en beide kpn abonnement. Ik wil graag een reactie horen van KPN hoe dit kan. Anders bel ik de helpdesk als dit niet lukt.

mvg

Marc


Hallo @Marc van Rijn , vul dan svp in je profiel je postcode/ huisnummer/postcode en beide mobiele nummers in en wacht de reactie van een moderator af.

Succes.

 


Hi @Marc van Rijn, welkom hier. Ik kijk graag voor je wat er aan de hand is. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? En zet dan de betreffende 06-nummers bij ‘persoonlijke opmerkingen’. Dan gaan we dit regelen.


Hallo Paul, heb de nummers en adres ingevoerd. Alvast bedankt voor de moeite.

 

mvg

Marc


Hallo Paul, heb de nummers en adres ingevoerd. Alvast bedankt voor de moeite.

 

mvg

Marc

Geen moeite hoor. Ik heb het 06-nummer aangemeld. Geef het een paar uurtjes en dan moet het delen lukken. 🙂 Laat maar weten of het straks wel lukt.


Hi Paul, je bent de beste het werkt! heel erg bedankt voor de service.

fijne dag nog.

mvg

marc


Hi Paul, je bent de beste het werkt! heel erg bedankt voor de service.

fijne dag nog.

mvg

marc

Top, graag gedaan. Als er nog eens vragen zijn ben je welkom hier.