Skip to main content

In mijn kpn kan ik geen MB meer delen.

In het overzicht staat alleen nog de betaalde nota’s

maar geen MB delen meer!

en mijn man heeft het er nog wel bij staan in de app hoe kan dat mijn dochter heeft MB nodig!

Admin: eigen topic aangemaakt voor vraag

Hoi @Paula wessels en welkom op het forum! Alleen vanuit jouw MijnKPN account lukt het dus niet om MB's te delen? Als dit het geval is, zou je jouw nummer dan aan willen melden voor de Hussel voordelen? Als alle nummers op jouw adres aangemeld zijn (inclusief het jouwe) zou ook jij weer MB's moeten kunnen delen. Je ontvangt een SMS zodra de voordelen actief zijn. 

Mocht dit niet werken of mocht de aanmelding niet lukken, wil je dan in je forumprofiel je adresgegevens, de naam van de contractant, het 06-nummer waar het om gaat en de laatste 3 cijfers van het bij ons bekende IBAN zetten? De laatste twee kun je bijvoorbeeld in het veld ‘Persoonlijke opmerkingen’ zetten. Alle velden waar privé achter staat zijn alleen inzichtelijk voor jou en de moderators op dit forum. Als je hier een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt kijk ik of ik kan achterhalen waarom het delen van MB's niet meer werkt. 


Ik heb niets meer vernomen, dus ik hoop dat het MB's delen inmiddels gelukt is. Zo niet, laat het gerust weten! 


Reageer