Skip to main content

Hallo,

Bij ons lukt het ook niet om Mb’s te delen. De producten zijn wel aangemeld en gekoppeld.

Kunnen jullie mij helpen?

 

Groetjes,

Sabine

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi Sabine. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat het niet lukt om MB's te delen. Ik zal uitzoeken wat hier de reden van is. Zou je jouw postcode, huisnummer, klantnummer(s) en mobiele nummer willen achterlaten in het KPN Forum profiel en hier een seintje willen geven nadat je dit hebt gedaan?


Ik heb de gegevens ingevuld. Ook gooit hij steeds alle gekoppelde producten uit de app. Hopelijk is daar ook een oplossing voor


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb dit moeten doorzetten naar een achterliggende afdeling om het verder uit te laten zoeken. Ik ga er vanuit dat dit zo snel mogelijk wordt verholpen. Als dit niet het geval, dan hoor ik het graag van je!


Bedankt! Het lijkt nu te werken, alleen ik kan op dit moment geen gebruik maken van de gedeelde MB’s. Ze staan in de wachtrij. Er staat nu nog 0 dagen resterend (dat zijn mijn oude MB’s). Ook daar kan ik nu geen gebruik van maken, dus ik heb op dit moment geen internet. Kan het kloppen dat je je producten maar op 1 telefoon kunt koppelen? Anders gooit hij ze er namelijk steeds weer uit..


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb dit moeten doorzetten naar een achterliggende afdeling om het verder uit te laten zoeken. Ik ga er vanuit dat dit zo snel mogelijk wordt verholpen. Als dit niet het geval, dan hoor ik het graag van je!

Ik zie dat mijn collega's er gisteren mee bezig geweest zijn. Het kan dus goed kloppen dat het nu wel werkt. Je kan meerdere abonnementen koppelen aan een KPN ID en vanuit daar MB's delen. Wanneer je een abonnement koppelt aan een ander KPN ID wordt het automatisch ontkoppeld van de oude KPN ID.