Skip to main content

Waarom kan ik geen mb delen terwijl het telefoonnummer wel in mijn kpn staat 

Hallo @Winfred1, welkom! Is het mogelijk dat jouw nummer of dat van degene waarmee je wilt delen, een oud Telfort nummer is? Daar kan je namelijk geen MB's mee/naar delen. Mocht dat niet het geval zijn, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, evt. klantnummer(s) en de 06-nummers waar het om gaat? Laat me even weten dat je dat gedaan hebt, dan kijk ik graag mee. 


Nee is een nieuw nummer met abonnement van kpn gekregen...


Wil je in dat geval je profiel invullen met de gevraagde gegevens? Dan kijk ik met je mee, zodra je hier hebt laten weten dat je dat gedaan hebt 🙂.


Hoi Marcia, 

Ik heb de gevraagde gegevens ingevuld op mijn profiel...


Het ging om de Kids Sim, denk ik? Die heb ik toegevoegd aan jullie Hussel huishouden. Je zou er nu MB's mee moeten kunnen delen, @Winfred1!


Het is gelukt , super bedankt 👍👍👍


Onderling MB's Delen is één van de voordelen van KPN Compleet en KPN Hussel. Met Onderling MB's Delen is het eenvoudig om via MijnKPN MB's naar elkaar te verzenden en/of te ontvangen. Handig als u uw MB-bundel hebt opgebruikt en andere gezinsleden nog MB's over hebben. Dit kost bovendien niets extra en de verzonden MB's kunt u op uw factuur terugzien.

Heb oud telfortnummer...dan geldt het niet… jammer...


Onderling MB's Delen is één van de voordelen van KPN Compleet en KPN Hussel. Met Onderling MB's Delen is het eenvoudig om via MijnKPN MB's naar elkaar te verzenden en/of te ontvangen. Handig als u uw MB-bundel hebt opgebruikt en andere gezinsleden nog MB's over hebben. Dit kost bovendien niets extra en de verzonden MB's kunt u op uw factuur terugzien.

Heb oud telfortnummer...dan geldt het niet… jammer...

Hallo @Bergjohn1 , daar tegenover staat dat je 2 maanden data mee kunt nemen naar de huidige maand en dat kan bij kPN weer niet. Het is maar net waar je voorkeur naar uit gaat.

Wil je MB's kunnen delen met een andere huisgenoot die ook een ècht KPN mobiel abo heeft dan kun je overstappen naar het èchte KPN.