Skip to main content

Hallo,

 

Het lukt me niet om mb te delen met mijn vrouw. 

Ik heb contact gehad met de klantenservice maar deze kwam er niet uit. Alles zou goed staan, maar ik kan haar niet selecteren bij mb delen in de app.

Ergens gaat er iets niet goed. Graag hulp.

Goedemiddag @Mark2021! Welkom en heel fijn dat jij jullie klantgegevens al ingevuld hebt in het forum profiel. Zo heb ik kunnen nagaan waarom het onderling delen van MB's niet lukt:

Aan jouw nummer zit een Telfort abonnement gekoppeld en jouw echtgenote heeft een KPN Hussel abonnement: het delen van MB's tussen deze 2 abonnementen kan niet. 
Onder de veelgestelde vragen over MB's delen is te lezen: 

Met welk abonnement kan ik MB's delen?

Je kunt MB’s delen met alle KPN Mobiel abonnementen op hetzelfde adres, zowel op je mobiel als met een tablet. Dit geldt niet als je een Telfort Mobiel abonnement hebt dat is overgezet naar KPN. Dan profiteer je namelijk nog steeds van de voordelen van Telfort. Je kan op je factuur zien of je een oud Telfort abonnement hebt: er staat 'TFT' bij de naam van je abonnement.

Als jij jouw abonnement later dit jaar verlengd naar ook een KPN Hussel abonnement, dan is het onderling delen van MB's wel mogelijk.

Nog een tip voor het abonnement van jouw echtgenote: zij maakt op dit moment nog gebruik van een verouderde simkaart. Advies is om een vervangende simkaart aan te vragen, via MijnKPN, de klantenservice of in één van onze winkels: hier zitten geen extra kosten aan verbonden. Zo kan zij gebruik blijven maken van de nieuwste technieken, zoals VoLTE (4G).


Ok bedankt voor de uitleg.  Fijn dat dit nu wel opgehelderd kon worden. Ik heb een nieuwe simkaart besteld.


Heel graag gedaan, ben blij dat het duidelijk is! :blush: Mocht je nog vragen hebben of ergens tegenaan lopen, dan weet je ons te vinden!