Skip to main content
Beantwoord

MB s delen lukt niet

• November 25, 2021
  • 12 reacties
  • 82 keer bekeken

Goedenavond,

Het lukt mij niet meer MBs te delen met mijn man, terwijl dit voorheen wel kon.

Kan er gekeken worden waar dit aan ligt?

Mvg Tanja

Beste antwoord door Erik van KPN

Je hebt nog niet weer gereageerd, Tanja. Dan ga ik ervan uit dat MB's delen inmiddels weer lukt. Mocht dit toch niet zo zijn:

Hoi @TanjavdM, welkom! Wanneer is je nieuwe abonnement ingegaan? Wil je inderdaad je forumprofiel invullen en hier weer reageren als je dat gedaan hebt? Dan kijk ik dit voor je na :slight_smile:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

12 reacties

• November 25, 2021

Is er onlangs iets veranderd? Staan in mijnKPN de beide nummers nog in het systeem?

• Auteur
  • Deelnemer
  • November 25, 2021

Sinds mijn nieuwe abonnement is ingegaan met onbeperkt data lukt het niet meer.

Beide nummers staan nog wel in het systeem

• November 25, 2021

Misschien de nummers opnieuw koppelen? Dat zou nog eens kunnen helpen.

• Auteur
  • Deelnemer
  • November 25, 2021

Hoe kan ik de nummers koppelen?

• November 25, 2021

Log met je KPN ID in op de MijnKPN website en kies voor Producten > Product toevoegen. 

In u geval eerst het oude product even verwijderen. Let op! Ik weet niet als u het nummer weer toevoegd of u ook de hussel opnieuw moet activeren om de voordelen voor het thuispakket te krijgen.

• Auteur
  • Deelnemer
  • November 25, 2021

• Auteur
  • Deelnemer
  • November 25, 2021

Helaas lukt het nog steeds niet.

Ik krijg de melding die in de bijlage staat 

• November 25, 2021

Dat klopt, alleen kunt u nu niets doen voor u man. Dus dan denk ik dat ontkoppelen en weer aanmelden een optie kan zijn. Alleen weet ik niet of eventuele husselkorting komt te vervallen en u die apart ook weer moet aanmelden.

• Auteur
  • Deelnemer
  • November 25, 2021

Het ontkoppelen en aanmelden heb ik juist net gedaan en werkt dus niet

• November 25, 2021

Vul je profiel aan zodat een medewerker mee kan kijken. Deze reageren binnen enkele dagen.

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • November 25, 2021

Hoi @TanjavdM, welkom! Wanneer is je nieuwe abonnement ingegaan? Wil je inderdaad je forumprofiel invullen en hier weer reageren als je dat gedaan hebt? Dan kijk ik dit voor je na :slight_smile:

Dank voor je hulp, @Jeroen Ruiter :thumbsup_tone1:

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • December 3, 2021

Je hebt nog niet weer gereageerd, Tanja. Dan ga ik ervan uit dat MB's delen inmiddels weer lukt. Mocht dit toch niet zo zijn:

Hoi @TanjavdM, welkom! Wanneer is je nieuwe abonnement ingegaan? Wil je inderdaad je forumprofiel invullen en hier weer reageren als je dat gedaan hebt? Dan kijk ik dit voor je na :slight_smile:

Â