Skip to main content

Goedenavond,

Het lukt mij niet meer MBs te delen met mijn man, terwijl dit voorheen wel kon.

Kan er gekeken worden waar dit aan ligt?

Mvg Tanja

Is er onlangs iets veranderd? Staan in mijnKPN de beide nummers nog in het systeem?


Sinds mijn nieuwe abonnement is ingegaan met onbeperkt data lukt het niet meer.

Beide nummers staan nog wel in het systeem


Misschien de nummers opnieuw koppelen? Dat zou nog eens kunnen helpen.


Hoe kan ik de nummers koppelen?


Log met je KPN ID in op de MijnKPN website en kies voor Producten > Product toevoegen. 

In u geval eerst het oude product even verwijderen. Let op! Ik weet niet als u het nummer weer toevoegd of u ook de hussel opnieuw moet activeren om de voordelen voor het thuispakket te krijgen.


 


Helaas lukt het nog steeds niet.

Ik krijg de melding die in de bijlage staat 


Dat klopt, alleen kunt u nu niets doen voor u man. Dus dan denk ik dat ontkoppelen en weer aanmelden een optie kan zijn. Alleen weet ik niet of eventuele husselkorting komt te vervallen en u die apart ook weer moet aanmelden.


Het ontkoppelen en aanmelden heb ik juist net gedaan en werkt dus niet


Vul je profiel aan zodat een medewerker mee kan kijken. Deze reageren binnen enkele dagen.


Hoi @TanjavdM, welkom! Wanneer is je nieuwe abonnement ingegaan? Wil je inderdaad je forumprofiel invullen en hier weer reageren als je dat gedaan hebt? Dan kijk ik dit voor je na :slight_smile:

Dank voor je hulp, @Jeroen Ruiter :thumbsup_tone1:


Je hebt nog niet weer gereageerd, Tanja. Dan ga ik ervan uit dat MB's delen inmiddels weer lukt. Mocht dit toch niet zo zijn:

Hoi @TanjavdM, welkom! Wanneer is je nieuwe abonnement ingegaan? Wil je inderdaad je forumprofiel invullen en hier weer reageren als je dat gedaan hebt? Dan kijk ik dit voor je na :slight_smile:

Â