Skip to main content
Beantwoord

Mb’s delen lukt niet

• April 10, 2022
  • 7 reacties
  • 49 keer bekeken

Hallo, 

Ik kan geen mb’s delen met mijn dochter. Het nummer heb ik aangemeld en  al van alles geprobeerd maar het lukt niet. Zouden jullie hier naar willen kijken.

Alvast bedankt.

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi @Wendy 81. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je op dit moment nog geen mb's kan delen met jouw dochter. Heb je alle mobiele nummers al aangemeld voor de Hussel voordelen

Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb het voor je nagekeken. Jouw mobiele abonnementen waren inderdaad niet aangemeld voor de Hussel voordelen, maar nu wel. 😊

Ik heb alle mobiele abonnementen zojuist aangemeld voor de Hussel voordelen en als het goed is kan je nu al MB's delen met jouw dochter. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @Wendy 81. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je op dit moment nog geen mb's kan delen met jouw dochter. Heb je alle mobiele nummers al aangemeld voor de Hussel voordelen

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 12, 2022

Ja volgens mij wel. Ik heb deze in mijn app staan maar op de een of ander manier lukt het niet. Ik kan alleen doneren maar niet delen met mijn dochter.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Wil je jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer(s) en mobiele nummers achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Dan kijk ik het voor je na. Mobiele nummers mag je achterlaten in het “Persoonlijke opmerkingen” veld. Ik hoor graag van je!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 12, 2022

Ik heb alles ingevuld!

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 12, 2022

Hoi @Wendy 81. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je op dit moment nog geen mb's kan delen met jouw dochter. Heb je alle mobiele nummers al aangemeld voor de Hussel voordelen

Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb het voor je nagekeken. Jouw mobiele abonnementen waren inderdaad niet aangemeld voor de Hussel voordelen, maar nu wel. 😊

Ik heb alle mobiele abonnementen zojuist aangemeld voor de Hussel voordelen en als het goed is kan je nu al MB's delen met jouw dochter. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 12, 2022

Ik zag het. Het werkt nu, bedankt!

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Graag gedaan! Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan weet je ons te vinden. 😊