Skip to main content

Hallo, 

Ik kan geen mb’s delen met mijn dochter. Het nummer heb ik aangemeld en  al van alles geprobeerd maar het lukt niet. Zouden jullie hier naar willen kijken.

Alvast bedankt.

Hoi @Wendy 81. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je op dit moment nog geen mb's kan delen met jouw dochter. Heb je alle mobiele nummers al aangemeld voor de Hussel voordelen


Ja volgens mij wel. Ik heb deze in mijn app staan maar op de een of ander manier lukt het niet. Ik kan alleen doneren maar niet delen met mijn dochter.


Wil je jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer(s) en mobiele nummers achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Dan kijk ik het voor je na. Mobiele nummers mag je achterlaten in het “Persoonlijke opmerkingen” veld. Ik hoor graag van je!


Ik heb alles ingevuld!


Hoi @Wendy 81. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je op dit moment nog geen mb's kan delen met jouw dochter. Heb je alle mobiele nummers al aangemeld voor de Hussel voordelen

 

Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb het voor je nagekeken. Jouw mobiele abonnementen waren inderdaad niet aangemeld voor de Hussel voordelen, maar nu wel. 😊

Ik heb alle mobiele abonnementen zojuist aangemeld voor de Hussel voordelen en als het goed is kan je nu al MB's delen met jouw dochter. 


Ik zag het. Het werkt nu, bedankt!


Graag gedaan! Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan weet je ons te vinden. 😊