Skip to main content

Ik wil graag binnen mijn bundel MB’s overzetten. Een van de mobiele nummers binnen ons gezin wordt niet als ontvanger gezien. Dit nummer zit echter al tijden in MijnKPN, wordt op hetzelfde rekeningnummer afgeschreven en staat op hetzelfde adres. Volgens mij heb ik deze ook al bij de overstap aangemeld. Opnieuw aanmelden kan volgens de site niet meer. Hoe kan ik dit nummer toch bij de bundel betrekken?

Hoi @Huub2000. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat het niet lukt om MB's te delen met dit nummer. Heb je het mobiele nummer aangemeld via deze pagina voor de Hussel voordelen? Als dit niet lukt wil ik je vragen om jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer(s) en het mobiele nummer waar je MB's naar wil verzenden achter te laten in het KPN Forum profiel. Het mobiele nummer kan je kwijt in het “Persoonlijke Opmerkingen” veld. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Dan zoek ik voor je uit of het mij wel lukt om het mobiele nummer toe te voegen aan jouw Hussel huishouden. 


Hoi Vikash,

 

ik heb de gegevens als gevraagd ingevuld. Ik hoor graag of er nog meer nodig is.

 

Huub


Hoi @Huub2000. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat het niet lukt om MB's te delen met dit nummer. Heb je het mobiele nummer aangemeld via deze pagina voor de Hussel voordelen? Als dit niet lukt wil ik je vragen om jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer(s) en het mobiele nummer waar je MB's naar wil verzenden achter te laten in het KPN Forum profiel. Het mobiele nummer kan je kwijt in het “Persoonlijke Opmerkingen” veld. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Dan zoek ik voor je uit of het mij wel lukt om het mobiele nummer toe te voegen aan jouw Hussel huishouden. 

 

Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb het nummer dat je hebt achtergelaten in het persoonlijke opmerkingen veld toegevoegd aan jouw Hussel huishouden. Je kan nu ook Mb's delen naar dit mobiele nummer. 😊


Het werkt. Thanks. 
 

Huub


Graag gedaan!😊