Skip to main content
Beantwoord

Mb's delen lukt niet...

• August 23, 2022
  • 3 reacties
  • 160 keer bekeken

Geachte heer mevrouw,

Ook ons lukt het niet om MB's te delen. 

Beste antwoord door Anonymous

Hallo @Cathelijne K 

Zie je dat nummer wel in MijnKPN, aanmelden zou automatisch moeten gaan maar soms gebeurt dat niet.

Je kan dan proberen of dat alsnog handmatig lukt via het aanmeldformulier.

Mocht het dan nog niet lukken, vul dan jouw forumprofiel in en laat even hier in het topic een bericht achter dan kan een KPN medewerker/moderator er gelijk naar kijken als je topic aan de beurt is.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

• Antwoord
  • August 23, 2022

Hallo @Cathelijne K 

Zie je dat nummer wel in MijnKPN, aanmelden zou automatisch moeten gaan maar soms gebeurt dat niet.

Je kan dan proberen of dat alsnog handmatig lukt via het aanmeldformulier.

Mocht het dan nog niet lukken, vul dan jouw forumprofiel in en laat even hier in het topic een bericht achter dan kan een KPN medewerker/moderator er gelijk naar kijken als je topic aan de beurt is.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @Cathelijne K. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat het niet lukt om MB's te delen. Heb je jouw mobiele abonnementen inmiddels al aangemeld via het aanmeldformulier, zoals @GeSp al voorstelde? Als je nog steeds geen MB's kan delen, dan hoor ik dat graag van je!

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

@Cathelijne K Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat het inmiddels wel lukt om MB's te delen. Als je mijn hulp toch nog nodig hebt, dan hoor ik dat graag!