Skip to main content

Kpn en de instellingen. Bah.

maar goed, mb’s delen lukt dus van geen kanten. Al een week bezig maar resultaat blijft uit. Beide nummers zijn op 1adres aangemeld. 
 

Ha @Domu, als ik op jouw adres zoek, vind ik maar 1 telefoonnummer en dat is degene eindigend op -780. Wil jij in de MijnKPN van het andere nummer eens kijken of het factuuradres zeker dezelfde is? Zo ja, vul deze dan even in in je profiel (onder persoonlijke opmerkingen). Zo niet, wil je het adres dan wijzigen en nog eens proberen om het nummer toe te voegen aan je combi huishouden?

 


Marcia, waarom zie ik in de app dan wel 2 nummers? Ben er een paar uur mee bezig geweest in mei voordat het klopte.

nog zo’n leuke, inloggen op het forum en meteen auto doorverwijzen naar mijn kpn pagina en niet het forum. 3x inloggen aleer……..

 

goeie god, kpn en de zaakjes voor elkaar hebben. 👎


Ah, ik zie het probleem! Het nummer betreft een prepaid nummer. Die kan je inderdaad toevoegen aan je MijnKPN account (maar nog beter, aan de KPN Prepaid app), maar je kunt deze niet gebruiken om MB's mee te delen. Dat kan alleen met een 06-nummer waar een abonnement aan gekoppeld zit. 


Kan kpn dat dan DUIDELIJK VOORAF bekend maken???  Wat een onzin!!


Op onze website onder het kopje MB's delen, staat vermeld:

 

 

 

Ook als je een abonnement aan wilt schaffen op de voorpagina van de shop, staat:

 

Ik ben bang dat het niet veel duidelijker kan dan dit!


Tja, website. Kom ik nooit. In de app word NIETS verteld.


In de app word je doorverwezen naar de website. Ik kan me alsnog zeker voorstellen dat je het over het hoofd gezien hebt. Gelukkig ben je nu in ieder geval op de hoogte!