Skip to main content

Als ex Telfort klant ben ik gedwongen over te stappen naar KPN. Althans, inloggen moet al via Mijn KPN. Bij 2 mobiele abonnementen en 1 vast abonnement thuis ben ik gewend om van het Combivoordeel van Telfort gebruik te maken. Daar komt nu MB’s delen bij. Helaas is dat wel zichtbaar voor mij in het overzicht maar kan ik er geen gebruik van maken. Sterker nog: als mijn ene abonnement tzt wordt verlengd naar een KPN abonnement maar het andere nummer pas veel later voor verlengen in aanmerking komt kan ik nog steeds geen MB’s delen omdat beide nummers een KPN abonnement moeten zijn.

Haal het dan weg in de ex-Telfort omgeving. Het wekt verwarring en teleurstelling.

 

 

Hallo @Madschenk ,

Je hebt gelijk dat je geen MB's kunt delen met een ex-Telfort abonnement. Maar je kunt nu ook gebruik maken van Mijn KPN. Voor jouw telefonie hoef je geen gebruik meer te maken van de ex-Telfort omgeving. Die is alleen nog bestemd voor Internet en TV. 

 

Als je jou stoort aan de ex-Telfort omgeving: Dan kun je dat het beste kenbaar maken bij Telfort : 

https://www.telfort.nl

of het Telfort forum: 

https://forum.telfort.nl

Want KPN en Telfort zijn verschillende bedrijven. KPN is niet verantwoordelijk voor de ex-Telfort omgeving. 

 

 

Voor de volledigheid nog even wat de overgang van Telfort naar KPN betekent voor jouw abonnement: 

 

  • Je voorwaarden, prijs en mogelijkheden blijven gelijk
  • Ongebruikte MB's en belminuten kan je nog steeds meenemen naar de volgende maand
  • Telfort CombiVoordeel of Compleet blijft actief
  • Als je Lekker Lang bellen had, heb je dit nog steeds

Wat verandert er:

Welke KPN mogelijkheden krijg je niet:

  • MB's delen is niet mogelijk voor oud-Telfort abonnementen

Telfort Thuis abonnementen

De Telfort Thuis pakketten zijn nog niet overgezet naar KPN. Je kan deze nog niet zien in MijnKPN, wel in Mijn Telfort. Hiervoor kan je jouw vraag stellen op het Telfort forum.


Hoi,

 

dat begrijp ik maar kan ik wel van telfort dan overstappen naar KPN om wel de mb;s te kunnen delen? Of moet ik wachten tot einde looptijd??

 

Ik hoor graag


Je kunt aan het einde van jouw lopende contractsperiode overstappen op één van de KPN-Hussel-abonnementen. 

 


Hallo @Madschenk , i.v.m. de aankomende prijsverhoging per 1 juli a.s. ben je in sommige gevallen contractvrij tot 1 juli s.s. en kun je je thuisabo gratis wijzigen of opzeggen, zie daarvoor de betreffende mail die je van Telfort gehad hebt.

CC: @Noordzee 


Reageer