Skip to main content

Dag,

 

Ik wil graag MB's delen maar het lukt niet met de KPN app.

Ik zie beide nummers op mijn adres in de app.

Ik kan naar het menu MB's delen, maar als ik kies voor ‘automatisch’, gebeurt er niks.

Volgens  jullie forum moet ik ‘hussel’ aanvragen.

Als ik in de app probeer te controleren via profiel, abonnementen, dan krijg ik ‘voordelen’ niet in beeld.

Wat gaat hier mis!!

Hallo @AsenBas . Dan zijn die twee nummers waarschijnlijk nog niet 'met elkaar verbonden'. Dit kun je checken op deze web site. Daar kun je die nummers vervolgens ook toevoegen, en dan zou je ook MBs moeten kunnen delen. Laat je weten of het hiermee gelukt is?


Dag Joris, dank voor jou snelle reactie. 
mij zie beide nummers in beeld en staat ook op contract op hetzelfde adres. Hoe kan ik controleren of ze aan elkaar zijn gekoppeld. Ik overal wel 10 keer gekeken. 


Als je op 'Voordelen bekijken' klikt moet je kunnen zien of MB delen aanstaat:

 

Als dit niet aanstaat, dan kun je onderaan op de web site, die ik aangegeven heb, proberen die nummers nog eens toe te voegen.

Lukt dat ook niet, dan kun je het beste (en voor de snelste oplossing) morgen met de klantenservice bellen, gratis na 0800-0402.

Alternatief kun je jou gegevens in jou forum profiel invullen (alles onder 'prive' is alleen voor de moderatoren te zien). Dan kan een van de moderatoren meekijken. Maar, dat kan door de drukte een dag of vier, vijf gaan duren.


Het is gelukt, dank je wel


Top! Dank voor de terugmelding @AsenBas 👍