Skip to main content

Wil graag mb delen tussen Hussel en Compleet  mobiel en dat lukt mij niet  .En lees hier dat het wel mogelijk moet zijn .En ook de 5 euro korting staat niet bij mijn mobiel administratie. Misschien ben ik ongeduldig maar omdat ik 2 weken bedenk tijd heb hoop dat het dan geregeld is, hoe los ik dit op.

Goedemiddag @A.Oldenhof

Welkom op het KPN Forum! Ik help je graag verder zodat je straks MB's kunt delen met andere abonnementen binnen je KPN Compleet/Hussel huishouden. Om MB's met elkaar te kunnen delen is het belangrijk dat beide telefoonnummers op hetzelfde adres geregistreerd staan, en beide ook zijn aangemeld voor het KPN Compleet/Hussel huishouden. MB's delen is niet mogelijk bij oud-Telfort abonnementen. Daarvoor moet je een KPN abonnement nemen. Als je op één of beide van de nummers ook geen andere voordelen ontvangt, dan kan het zo zijn dat de nummers nu nog niet aangemeld zijn. Op deze pagina lees je precies hoe je een aanmelding kunt doen. Als de aanmelding gelukt is, krijg je een bevestiging per SMS en mail, en zou je in MijnKPN het nummer moeten zien verschijnen om MB's mee te delen. 

Ik hoor graag van je of je er met behulp van bovenstaande informatie uit bent gekomen. Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust. Wil je dan ook je gegevens invullen in je profiel en mij een seintje geven? Ik wens je voor nu in ieder geval een hele fijne dag! 


Bedankt voor je moeite het is mij inmiddels gelukt kan weer MB s delen en de 5 euro korting staat nu ook in de abonneer kosten.


Bedankt voor je terugkoppeling. Fijn dat alles nu werkt zoals het hoort. Veel plezier met al je diensten en een mooie dag gewenst!


Reageer