Skip to main content

Hallo, 

Ik kan sinds kort geen MB’s meer delen met m’n zoontje. Wij doen dit al twee jaar lang. Ik heb sinds kort m’n abonnement verlengd, dus misschien ligt het daaraan, maar wat ik ook doe of aanmeld ik krijg het niet meer voor elkaar. Hij zit met smart op nieuwe MB’s te wachten , maar dit lukt dus niet.

hoop dat iemand kan helpen. 
Met vriendelijke groet,

Reef

Hi @Reef1977, welkom op ons forum. Wat vervelend om te lezen dat je sinds kort geen MB's meer kunt delen. Ik wil graag kijken wat er aan de hand is en wat we er aan kunnen doen! Zou je hiervoor jouw profiel volledig in willen vullen en hier een seintje van kunnen geven? Bij “persoonlijke opmerkingen” mag je dan de beide 06-nummers en de laatste 3 cijfers van het IBAN noteren. Dan ga ik voor je aan de slag!


Hallo Ron, 

Dank voor je reactie. Ik heb inmiddels telefonisch contact gehad en het is opgelost. Het bleek dat mijn zoontje z’n abonnement nog op ons oude adres stond. 
 

Groet,

 

Reef


Dank je wel voor de update. Goed om te horen dat het probleem verholpen is! Als we nog iets voor je kunnen betekenen, trek gerust aan de bel!


Reageer