Skip to main content

Goedemorgen, ik heb even een vraagje. Mijn internet is op en mijn moeder wilt mij wat mbs geven. Wij proberen dan via de app mb’s te delen maar mijn nummer staat hier niet bij en kunnen het via daar ook niet toevoegen. Hoe kan ik mijn nummer erbij zetten? Zodat mijn moeder mij wat mb’s kan geven. Hoe moet dit?

groetjes

Hallo @Milia staan jullie abonnementen op hetzelfde huisadres/huisnummer/postcode ingeschreven?

 


@JanD Ja het staat op hetzelfde huisadres!


Hallo @Milia je kunt de reactie van een moderator afwachten of voor een (snelle(re) reactie even bellen met 0800 0402.

 


Hoi @Milia, welkom bij ons op het forum. Naast dat de adressen overeen moeten komen moeten beide nummers ook aangemeld zijn om gebruik te kunnen maken van de Husselvoordelen. Ik vraag me af of dat het geval is, aangezien jullie elkaars nummer niet zien.

Hallo @Milia je kunt de reactie van een moderator afwachten of voor een (snelle(re) reactie even bellen met 0800 0402.

Heb je inmiddels telefonisch contact gehad zoals Jan noemde, of nog niet? Als dat nog niet is gelukt kan je jouw forumprofiel volledig (postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contractant, laatste 3 cijfers van de IBAN en het bewuste 06-nummer) invullen en een seintje geven als je dat hebt gedaan. Dan kan ik ook met je meekijken.