Skip to main content

Ik wil graag MB's delen met mijn dochter. Maar dit lukt niet. Beide telefoonnummers zijn geregistreerd/gekoppeld onder/aan hetzelfde adres en ik heb het juiste abonnement. Hoe kan dit worden opgelost?

Hoi @MargreetL, welkom bij ons op het forum. Wat gebeurt er precies als je MB's probeert te delen met jouw dochter? Je zegt dat het niet lukt, wat moet ik me daarbij voorstellen? Is haar nummer niet te zien als je MB's met haar probeert te delen, krijg je een foutmelding of gebeurt er iets anders? Als je er meer over verteld kunnen we met je meedenken.

Zie ook dit artikel met meer informatie over MB's delen:

 


Hoi Jasper. Dank voor je reactie. Ik krijg haar nummer niet te zien. Alleen de nummers van de goede doelen worden getoond. Groeten Margreet 


Het kan zijn dat beide nummers dan niet actief zijn bij de Husselvoordelen. Zou je de stappen op deze pagina eens kunnen volgen en kijken of je beide abonnementen kunt aanmelden voor de voordelen: Hussel voordelen aanmelden?


Hoi Jasper. Ik krijg het nummer van mijn dochter niet aangemeld voor de voordelen. Mijn nummer staat al wel geregistreerd volgens mij. Wat is de vervolgactie? Groeten Margreet 


Dan is het nummer niet geregistreerd voor de voordelen. Iets verder naar beneden op die pagina staat een formulier waarmee je een extra mobiel nummer kunt aanmelden voor de voordelen. Kan je die invullen? Daarmee moet haar nummer worden toegevoegd, voor de Hussel voordelen en MB's delen.


Ja, dat had ik al geprobeerd. Zojuist nog een keer . Maar dat lukt helaas niet. Hoe kan ik het alsnog registreren. Groeten Margreet 


Gek dat het via die weg niet lukt, krijg je daar een foutmelding bij of gebeurt er iets anders?

Zou je daarnaast ook je forumprofiel volledig kunnen invullen met de gegevens van beide mobiele abonnementen (postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contractant, het bewuste 06-nummer en de laatste 3 cijfers van de IBAN)? Vul de gegevens alleen in in de vakjes waar 'Privé’ bij staat. Als je daarna een seintje geeft kan ik met je meekijken.


Hoi Jasper. Ik heb mijn profiel verder bijgewerkt. Zou je er svp naar willen kijken? Groeten Margreet 


Ik zie een aantal van de gegevens staan inderdaad @MargreetL, maar nog niet alles. Zou je het aan kunnen vullen zodat alle gegevens die ik vroeg er staan? Als niet alles er staat kan ik de abonnementen er niet bij pakken.


Ik heb het verder aangevuld. Is dit voldoende? Ik weet niet waar ik mijn laatste 3 cijfers van mijn IBAN nummer kan vermelden. 


Die kan je ook bij "Persoonlijke opmerkingen” zetten. Ik zie dat je daar nu 1 06-nummer hebt staan, vallen beide nummers onder hetzelfde klantnummer of verschilt dat? Het helpt mij als je het 2e nummer er ook aan kunt toevoegen.


Ik heb het 2e nummer ook toegevoegd. Beide nummers vallen inderdaad onder hetzelfde klantnummer. 


Dank je voor de gegevens @MargreetL, zo te zien zijn beide nummers niet aangemeld voor voordelen. Dat verklaart dat ze geen MB's konden delen. Ik heb nu een aanvraag gedaan om beide nummers daarvoor aan te melden. Je zult daarover ook een sms'je krijgen en zodra de aanmelding is afgerond krijg je nog een sms'je.

Beide abonnementen zijn op dit moment nog geen Hussel abonnement, het zou nog oudere abonnementen. Daardoor gelden de Compleet voordelen voor jou.


Super, het is opgelost! Ik kan ze nu delen. Dank je wel!