Skip to main content

Na 3x contact te hebben gehad met de klantenservice is het nog steeds niet opgelost. Ik heb 3 telefoonnummers op 1 huishouden, nu kon ik altijd mb's delen en sinds deze maand dus niet meer terwijl de nummers er wel bij staan als kpn compleet voordelen.

 

Admin: Eigen topic aangemaakt voor je vraag, afgesplitst van dit topic

Hallo @D.baas, ik wil je graag helpen. Zou je jouw forumprofiel in willen vullen dan kan ik eens kijken wat er mis gaat. 


Hallo @D.baas, ik wil je graag helpen. Zou je jouw forumprofiel in willen vullen dan kan ik eens kijken wat er mis gaat. 

Heb het belangrijkste ingevuld. Gaat om 3 tel abbonementen en tv en internet en tot vorige maand kon ik gewoon delen en sinds 3 weken niet meer. Maar ineens was ook het adres van een telefoon ineens veranderd naar een adres waar wij niet gewoond hebben. Heel raar allemaal.


Hallo @D.baas, ik wil je graag helpen. Zou je jouw forumprofiel in willen vullen dan kan ik eens kijken wat er mis gaat. 

Heb het belangrijkste ingevuld. Gaat om 3 tel abbonementen en tv en internet en tot vorige maand kon ik gewoon delen en sinds 3 weken niet meer. Maar ineens was ook het adres van een telefoon ineens veranderd naar een adres waar wij niet gewoond hebben. Heel raar allemaal.

Ik baal hier zo van krijg ik ineens een mail dat mijn voordelen zijn gestopt. 


Ik heb alle nummers weer bij elkaar gezet om MB's te delen. Er stonden nog een paar abonnementen gekoppeld aan het opgezegde internet en tv abonnement. 


Ik heb alle nummers weer bij elkaar gezet om MB's te delen. Er stonden nog een paar abonnementen gekoppeld aan het opgezegde internet en tv abonnement. 

Ja dat is ook de bedoeling tot 12 dec want dan is het opgelegde abbonement pas weg. Nu heb ik ineens geen espn meer. Ik wil alles graag weer op het oude abbonement hebben tot 12 dec.


Ik heb alle nummers weer bij elkaar gezet om MB's te delen. Er stonden nog een paar abonnementen gekoppeld aan het opgezegde internet en tv abonnement. 

Ja dat is ook de bedoeling tot 12 dec want dan is het opgelegde abbonement pas weg. Nu heb ik ineens geen espn meer. Ik wil alles graag weer op het oude abbonement hebben tot 12 dec.

Alees moet gekoppeld worden aan het abbonement nummer in mijn profiel 


Ik weet niet wat jullie doen maar nu kan ik en geen mbs delen en heb geen compleet meer


Ik heb alle nummers weer ondergebracht onder het nog lopende abonnement. ESPN is ook weer geactiveerd. 


Ik heb alle nummers weer ondergebracht onder het nog lopende abonnement. ESPN is ook weer geactiveerd. 

Hallo Jeroen, helaas nog niks. Ik wacht een uurtje en als het dan nog niet werkt hoor je van mij. Is het ook mogelijk om privé te berichten, want er is iets wat ik dan graag wil door nemen.


Kan helaas alleen MB's doneren. En niet delen met mijn huishouden. Ook is espn weg.


Hallo jeroen, helaas heb ik nog niks. En geen compleet en kan geen mb's delen. Dit word nu wel erg vervelend. 


Ik zie dat hier alle voordelen actief zijn. Zowel de kortingen voor Compleet/Hussel als het mb's delen. 


Ik zie dat hier alle voordelen actief zijn. Zowel de kortingen voor Compleet/Hussel als het mb's delen. 

Ja oke dat zal dan kloppen maar ik kan dus alleen mb's doneren en espn is weg en in de mail die ik net heb gehad staat ook dat de voordelen zijn vervallen.


 


 

Dit is wat ik zie


 


Hallo Jeroen. 

Ik weet echt niet wat jullie fout doen maar nu passen jullie zomaar het emailadres van het 1e mobiele nummer aan naar die van mijn zoon. 

 


Het 1e telefoonnummer eindigd op 316 kan ik geen MB's mee delen. Alle andere nummers kunnen het nu wel met elkaar alleen ik dus niet. Zou je dat alsnog kunnen oplossen.