Skip to main content

Hoi,

Kan helemaal geen mb's meer delen, via de app niet en browser ook niet. Graag een oplossing hiervoor.

Gr.

admin: eigen topic voor jouw vraag aangemaakt 

Hoi @Marijke4001. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat het niet lukt om MB's te delen. Wil je jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer(s) en mobiele nummer(s) achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan. Alle mobiele nummer kan je achterlaten in het ‘Persoonlijke opmerkingen’ veld. Dan kan ik dit verder voor je uitzoeken. :blush:


Hoi @Vikash,

Dank voor je bericht. De gegevens zijn aangevuld in het profiel. 

Gr. Marijke 


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb het gelijk voor je uitgezocht en zag dat het nummer dat eindigt op 686 niet meer was aangemeld voor de Husselvoordelen waardoor je geen MB's kon delen. Ik heb dit nummer zojuist weer aangemeld. Zou je nog eens willen testen of het nu wel lukt om MB's te delen


Hoi @Vikash,

Bedankt voor je hulp! Ik snap nu ook waarom de abonnementskosten 13€ waren en niet de 8€ 😉

Gr. Marijke 


@Marijke4001 Graag gedaan! Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan horen we dat graag van je. :blush: