Skip to main content

Goedendag .

Op ons adres staan nu 3 telefoons geregistreerd, met 2 daarvan kan ik MB delen ! met de derde niet, hoe kan ik er voor zorgen dat dit ook mogelijk is ?

Goedemiddag @Eddy Nijholt, zie dat je jouw profiel al had gevuld. Bij 1 nummer stond het MB's delen niet goed aan. Dat heb ik zojuist voor je opgelost. Nu kunnen jullie met alle nummers onderling mb's delen. 


I also have the same problem. We have 4 mobile numbers registered to our adress but we can only share among 3. How can we add the 4th one?


I fixed it for you @Yacar, now it is possible to share among all 4. 


Goedenavond,

 

ik heb hetzelfde probleem net als de rest hier maar met een 0970 nummer

 

Het is een nummer wat gekoppeld is aan een simkaart voor in de iPad . Ik kan naar dit nummer geen mb’s delen vanaf mijn eigen mobiele nummer…


Goedemorgen @Jens Bouma, als jij jouw profiel invult, ga ik eens kijken waarom je met dat 097 nummer geen mb's kunt delen. 


@Jeroen_dB  Ik heb inmiddels mijn profiel ingevuld. Ik ben heel benieuwd wat het probleem is!

 

Alvast bedankt.


Als het goed is, kun je nu ook met dat 097 nummer mb's delen @Jens Bouma. Er stond iets niet helemaal goed, dat is nu opgelost. 


@Jeroen_dB Zojuist gecheckt, en het werkt nu inderdaad! Ik weet niet wat je gedaan hebt maar hartelijk dank 🙏.

 

Groeten Jens


Ik kan ook geen mbs delen met mijn dochter? Zie ik iets over het hoofd?

 

 


Als het goed is @Nismotic, moet je nu MB's kunnen delen met de Kids Sim. 

 


Helaas, de 0970 verschijnt nog steeds niet in de kieslijst!