Skip to main content
Beantwoord

Mb's delen met bepaalde nummers lukt niet, hoe los ik dit op?

• July 24, 2022
  • 1 reactie
  • 34 keer bekeken

Hoi,

Ik kan bij 2/3 andere nummers uit mijn huishouden mb’s delen. Hoe los ik dit op?

mvg

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo @Bram Jonker, als alle abonnementen op hetzelfde adres staan, maar lukt MB's delen toch nog niet? Dan zijn de mobiele nummers waarschijnlijk nog niet aangemeld voor KPN Compleet en/of KPN Husselvoordelen.

Meld je dan aan voor KPN Husselvoordelen:

1. Ga naar onze website voor het aanmeldformulier.
  2. Scroll even naar beneden en vul jouw gegevens in. Je kunt tot maximaal 10 telefoonnummers aanmelden voor 1 KPN huishouden.
  3. Vink ‘Ik ga akkoord met de voorwaarden’ aan. En klik op ‘Check aanmelding’.
    4. Je krijgt van ons een bevestiging per sms/e-mail als jouw aanmelding klaar is.

Mocht het toch niet lukken, vul even jouw profiel in en geef een seintje hier in het topic. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo @Bram Jonker, als alle abonnementen op hetzelfde adres staan, maar lukt MB's delen toch nog niet? Dan zijn de mobiele nummers waarschijnlijk nog niet aangemeld voor KPN Compleet en/of KPN Husselvoordelen.

Meld je dan aan voor KPN Husselvoordelen:

1. Ga naar onze website voor het aanmeldformulier.
  2. Scroll even naar beneden en vul jouw gegevens in. Je kunt tot maximaal 10 telefoonnummers aanmelden voor 1 KPN huishouden.
  3. Vink ‘Ik ga akkoord met de voorwaarden’ aan. En klik op ‘Check aanmelding’.
    4. Je krijgt van ons een bevestiging per sms/e-mail als jouw aanmelding klaar is.

Mocht het toch niet lukken, vul even jouw profiel in en geef een seintje hier in het topic.