Skip to main content

Heb een Sim only voor mijn dochter maar kan mijn mb’s niet met haar delen. Komt niet voor in mijn lijst. Terwijl andere gezinsleden er wel gebruik van kunnen  maken

Goedemorgen @Suus77, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Wanneer je het 06-nummer van je dochter niet kan kiezen om MB's mee te delen, is het nummer zeer waarschijnlijk nog niet aangemeld voor de voordelen waar MB's delen onder valt. Je kan dit controleren in MijnKPN. 

Indien dat inderdaad het geval is kan je het nummer wel heel snel toevoegen door het huishouden uit te breiden. Binnen een werkdag of 2 is het nummer dan ook aangemeld en zal hij zichtbaar zijn bij de optie MB's delen. Wil je laten weten of het op die manier gelukt is?

Nog wel belangrijk om te weten, indien het een oud-Telfort abonnement is kan je er geen MB's mee delen. Pas wanneer het abonnement verlengd wordt onder KPN voorwaarden zal dit mogelijk worden.


@Suus77 is het inmiddels gelukt of is het een oud-Telfort nummer en heb je nu de juiste informatie hierover? Kan ik nog iets betekenen hierin, dan hoor ik het graag!


Reageer