Skip to main content

hallo ik heb een kids sim voor mijn dochter  maar kan geen MB delen met haar   wel met die van mijn vrouw   hoe kan dit  ?   het nummer is wel toegevoegd  in mijn KPN .

 

Hallo Gk, welkom! Het is niet het toevoegen aan de MijnKPN die het MB's delen mogelijk maakt. Het abonnement moet toegevoegd worden aan het Compleet/Husselhuishouden. Meestal gaat dit, bij Husselabonnementen, automatisch. Zo niet, vul dit formulier in. De voordelen, waaronder MB's delen, worden dan zo snel mogelijk geactiveerd. 


Alles staat goed bij ons en de kidssim is al toegevoegd aan het huishouden. Mb’s delen lukt echter nog steeds niet ondat de kidssim weer niet is toegevoegd onder de button mb’s delen. Wat nu?


Vul je forumprofiel in met adresgegevens en het mobiele nummer van de Kids Sim, @Fly. Dan kijk ik dit voor je na :) 


Hoi @Erik_ , alle gegevens aangevuld nu, dank voor je hulp vast.


Dank je, @Fly. Bij dezen heb ik de Kids Sim gekoppeld. MB's delen moet gelijk vanaf vandaag ook kunnen. De overige voordelen (korting & onderling gratis bellen) kan een dag of twee duren voor dat verwerkt is. 


Dank je @Erik_   het lijkt te werken nu inderdaad! Even ter lering voor mij: had ik dit zelf kunnen fixen in de app?


In de app niet. Het nummer was nog niet toegevoegd aan het huishouden. Om dat te doen (als het niet automatisch door het systeem is gedaan) moet het formulier worden ingevuld wat ik linkte in het gemarkeerde antwoord van dit topic. Daarna wordt het dan meestal binnen een dag of twee/drie verwerkt. Het is vaak sneller als wij het doen, ook omdat we dan per direct kunnen zien of het ook gelukt is.