Skip to main content

Hallo!

Mijn partner en ik hebben 2 nieuwe mobiele abonnementen. Nu heb ik bij mijn KPN ons geregistreerd, echter kan ik niet mijn MB’s delen met mijn partner. Er komt alleen een scherm waar staat “meer informatie over MB’s delen”.

Kan iemand ons hiermee helpen?

...


Hallo en welkom @123Kevin :blush:. Jij kunt dit zelf regelen door de beide nummers aan te melden voor de Husselvoordelen
 

Heb je nog vragen? Stel ze hier gerust! De KPN Community denkt graag met je mee :muscle_tone1:  


Hi @Jeroen_dB Thanks voor je input :-)

Beide nummers heb ik aangemeld, echter als ik vervolgens onder het nummer op de link "MB's delen” druk, kom ik in een volgend scherm met alleen informatie, vervolgens weer het beginscherm van KPN. Zie hieronder in volgorde de schermen. 

Toch zou ik wel graag de data delen met mijn partner aangezien wij nog een week moeten wachten op de installateur voor het thuisinternet, wat overigens ook van KPN is :-)

 

 

Druk ik hier verolgens op de blauwe knop met MB's delen, begint het riedeltje weer van voren af aan.. 


Dan duik ik graag de systemen voor je in, om te zien waar en hoe dit nu fout loopt. Zou je jouw profiel willen invullen en mij een seintje geven? 


Hi @Jeroen_dB !

Thanks! Volgens mij heb ik alles juist ingevuld.


Ik zag dat beide nummers niet aangemeld waren. Wellicht is het fout gegaan in onze systemen nadat jij het formulier hebt geprobeerd in te vullen. In ieder geval heb ik het nu goed gezet voor jullie. MB's delen is nu mogelijk. 


@Jeroen_dB je bent onze held! Bedankt!