Skip to main content

Ik heb 2 abonnement bij kpn maar kan ook niet met mijn andere nummer delen?

admin: eigen topic aangemaakt

Hallo @Dimitridekkerr , heb je beide nummers wel onder 1 MijnKPN ondergebracht?

Als je een Telfort-klant bent die begin dit jaar automatisch is omgezet kan Mb's delen net.

 


Welkom bij ons op het forum @Dimitridekkerr! Ik zie dat je jouw profiel al hebt ingevuld, dat maakt het voor mij makkelijker. Ik ben meteen voor je gaan kijken, zo te zien zijn de abonnementen allemaal al langere tijd KPN abonnementen. Je hebt er ook al telefonisch contact over gehad zie ik. Het bleek dat er nummers van adres waren veranderd, waardoor de KPN Compleet voordelen (zoals het delen van MB's) waren vervallen. Het is nu opnieuw aangemeld en als het goed is kan je nu weer MB's delen met het andere nummer, klopt dat?


Welkom bij ons op het forum @Dimitridekkerr! Ik zie dat je jouw profiel al hebt ingevuld, dat maakt het voor mij makkelijker. Ik ben meteen voor je gaan kijken, zo te zien zijn de abonnementen allemaal al langere tijd KPN abonnementen. Je hebt er ook al telefonisch contact over gehad zie ik. Het bleek dat er nummers van adres waren veranderd, waardoor de KPN Compleet voordelen (zoals het delen van MB's) waren vervallen. Het is nu opnieuw aangemeld en als het goed is kan je nu weer MB's delen met het andere nummer, klopt dat?

Dat klopt bedankt!


Dat is fijn, graag gedaan! Als we nog iets anders voor je kunnen doen weet je ons te vinden :slight_smile: