Skip to main content

Hallo Support,

het delen van mb’s via de app werkt niet met 1 van de nummers. Via de webbrowser is het wel gelukt. 
Bin de app is dit zichtbaar (zie afbeelding) terwijl het abonnement unlimited is. 
 

met vriendelijke groet,

Julius
 

 

Hallo @Jwag-wpr , dat is nog één van de bekende gebreken in de app. Via de website lukt het idd wel.
Op Android stond er vandaag een nieuwe versie van de app in de Play Store. Kijk eens of jij ook een nieuwe versie kan laden en of dat misschien jouw probleem oplost.
Ik heb zelf geen (meerdere) KPN Mobiel, dus kan het niet testen.


Hallo Ruud,

Dank je wel voor de reactie, ik zal in de AppStore van Apple kijken of er ook een nieuwe versie is gekomen en als bij Android. 
 

update: Er was inderdaad een update, jammer genoeg heeft het alleen niet geholpen 😕
 

met vriendelijke groet,

 

Julius


Helaas @Jwag-wpr , dan staat dat hopelijk snel op een volgende update.


Hoi @Jwag-wpr, ik ben zojuist even op onderzoek geweest en heb het probleem nu duidelijk. Dit is inderdaad een bug in de app. Deze is bekend bij de ontwikkelaars en gaat opgelost worden. Vermoedelijk bij de volgende update opgelost. Heeft te maken dat je niet kan doordelen, dat kan wel via het web. 


Hallo support,

 

Per 1 november kan ik delen via de app 👍,

Dus dat is opgelost. ✅

Maar wat nu opeens niet werkt dat bij een van de 2 nummers waar ik data naartoe heb gedeeld de data er niet bij komt. (Terwijl dit wel werkte en bij het andere nummer wel zichtbaar is) 

Hoe kan dit ? 


Komt er helemaal geen bevestiging dat het gelukt is? Worden wel bij jou afgeschreven? 

 


Er wordt wel afgeschreven maar ik zie ze niet terug bij  het nummer aan wie ik ze deel.
Of zie het pas als de eigen bundel op is ?


Van welk nummer naar welke deel je? Je mag ze toevoegen aan jouw profiel of laatste 2 cijfers zijn ook genoeg. Want ik zie alle nummer wel actief. 

Ontvanger krijgt wel een sms? Of dat ook niet?