Skip to main content

Gisteren heeft mijn partner haar nummer los gekoppeld van haar ouders (die waren nog beheerder) en haar nummer bij mijn adres ondergebracht. Tevens heeft ze haar abonnement verlengt want die stamde nog uit de HI tijdperk, de adviseur van de winkel zij dat het slim was om een 500 MB te pakken omdat ik 25000 hebben ruim de helft over hou. Zodat ik elke maand me MB’s deel met me partner, nu is de abonnement meteen ingegaan gisteren maar ik kan nog steeds geen MB’s delen. Na een paar uur zou het moeten werken en de huishouden te zien zijn maar het werkt nog steeds niet. 

Is het adres ook aangepast?

En een 500 MB pakket heeft KPN niet.


Alles is aangepast.

Gisteren is in de winkel toch echt een 500 MB bunde afgesloten. 


Ok, ik zie nu dat je 500 MB gratis krijgt bij het abonnement zonder data. Werkt die 500 MB wel al? Heeft het toestel internet via  4G?


Ja de toestel en de 500 MB werken.


Als u inlogt op MijnKPN, ziet u dan beide abonnementen staan?


Ja, maar we hebben ondertussen contact gezocht telefonisch en het was allemaal een beetje ingewikkeld ivm adreswijzigingen. Er word binnen 72 uur contact met ons opgenomen om te kijken als het probleem dan ondertussen verholpen is, tot die tijd heeft me partner 5GB gekregen ivm de vervelende situatie.