Skip to main content

Ik krijg alleen de onderstaande melding als ik klik op MB’s delen:

Onderling MB's Delen is één van de voordelen van KPN Compleet en KPN Hussel. Met Onderling MB's Delen is het eenvoudig om via MijnKPN MB's naar elkaar te verzenden en/of te ontvangen. Handig als u uw MB-bundel hebt opgebruikt en andere gezinsleden nog MB's over hebben. Dit kost bovendien niets extra en de verzonden MB's kunt u op uw factuur terugzien.

Nu las ik dat het delen van MB's weer niet geldt voor de Telfort klanten. Dit vind ik dan vreemd. We zouden helemaal overgezet worden naar KPN en daarbij ook meteen gebruik kunnen maken van de diensten van KPN: “U ontvangt de mobiele diensten en facturen van KPN”, maar dus niet alle diensten blijkt nu. Lijkt nu net of we ergens tussen 2 werelden in hangen. In mijn KPN app zien we dan ook nergens een opmerking staan dat dit niet geldt voor gemigreerde Telfort abonnementen. Mijn advies is dan ook of dit er bij te zetten of ook deze dienst voor dan ook iedereen beschikbaar te stellen. Het liefst het laatste.

Hallo @JeroenV1980, welkom op ons forum!

Het klopt dat je met een oud-Telfort abonnement geen MB's kunt delen. Hoewel deze zijn overgezet naar KPN, blijven oud-Telfort abonnementen de Telfort voorwaarden behouden. Dat betekent ook dat je de voordelen behoudt die je bij Telfort had, denk hierbij aan het meenemen van belminuten en data naar de volgende maand. MB's delen was bij Telfort niet mogelijk en zal ook bij KPN niet mogelijk zijn zolang het een oud-Telfort abonnement is. Vernieuw je het abonnement naar een KPN Hussel abonnement, dan komen de oud-Telfort voordelen te vervallen en krijg je KPN Hussel voordelen, waaronder het delen van MB's.