Skip to main content

Ik heb sinds 7 sep een verlenging waardoor ik van oud Telfort ben overgestapt naar kpn.nu kan ik wel mb doneren maar niet delen met mijn gezin.product aanmelden lukt ook niet want ik ben al aangemeld.waar gaat het nu fout

Hoi en van harte welkom hier @Es.steef!

Ik lees dat MB's delen niet lukt sinds je hebt verlengd. In onze Kennisbank vind je stapsgewijs hoe je MB's kan delen, heb je het op die manier geprobeerd? Ook vind je daar de stappen om de voordelen te controleren, als MB's delen niet lukt. Ik hoor graag of je daarmee verder komt. Zo niet, laat je dan precies weten waar je op vastloopt?


Helaas lukt het nog steeds niet. Bij aanmelden krijg ik de melding dat mijn nummer al is aangemeld. Kan alleen delen met goede doelen,maar niet met mijn man of dochter. Abonnement van mijn dochter staat ook op mijn naam.


Helaas lukt het nog steeds niet. Bij aanmelden krijg ik de melding dat mijn nummer al is aangemeld. Kan alleen delen met goede doelen,maar niet met mijn man of dochter. Abonnement van mijn dochter staat ook op mijn naam.

@Es.steef Dat is jammer. Ik kijk graag even met je mee. Vul je je forumprofiel zo volledig mogelijk in, inclusief alle betreffende mobiele nummers? Als je me daarna hier een seintje geeft, weet ik dat ik je gegevens erbij kan pakken.


Vandaag contact gehad met de klantenservice. Er bleek iets nog niet goed te staan. Abonnement bleef bij jullie op Telfort staan. Ze hebben het aangepast en nu werkt het. Bedankt voor de hulp