Skip to main content

Telefoonnummer staat niet onder ,voordelen,  en kan dus geen mb,s delen.

Hallo @MHaas 

Is dat abonnement wel aangemeld voor de Hussel voordelen? Dat is nodig om te kunnen delen.

Dat kan je controleren en zo nodig regelen via https://www.kpn.com/hussel/aanmelden.htm


Heb begrepen dat we nog in omruilperiode zitten dat we van het abbonement afkunnen. Dit blijkt het probleem te zijn. Dus ff afwachten nog. Via mobiel.nl toetel en abbonement gekocht.

 

Bedankt


Dat zou niets mogen uitmaken @MHaas, ook als je nog in de 14 dagen periode zit na ingaan van het abonnement moet je het kunnen aanmelden via de pagina die @RBxx heeft gedeeld. 


Ok, maar ik heb contact met kpn gehad en zij kreeg het ook niet voorelkaar en gaf toen dit antwoord. Kunt u het dan nakijken?

 


Ik kijk graag voor je @MHaas, zou je dan wel jouw profiel in willen vullen? Als je dat gedaan hebt, geef even een seintje hier in het topic, dan duik ik de systemen in. 


Heb het meeste ingevuld. Hoop dat het voldoende is.

Anders hoor ik graag van u.


Zo is het inderdaad voldoende @MHaas. Ik heb een melding aangemaakt voor de Hussel afdeling, om de voordelen ook te gaan activeren voor het laatst toegevoegde 06-nummer. 


Dat zal helaas niet lukken en ik heb vandaag van een collega gehoord dat ook niet bekend is wanneer het probleem zal worden opgelost. Zie