Skip to main content

Toen ik bij telfort zat had ik 1200 belminuten en 18000mb internet, toen het overgenomen werd door kan ging ik ineens terug naar 800 belminuten en 12000mb internet, ik keek net op mijn kpn (02-01-2021) en zag tot mijn schrik dat het weer is verlaagd naar 450 belminuten en 5000mb internet, hoe kan dat. M.v.g Ron

Welkom bij ons op het forum @Leguaan. Is jouw Telfort abonnement meegenomen zoals het was van Telfort, of heb je het abonnement gewijzigd? De meegenomen Telfort abonnementen hebben de voorwaarden meegenomen, dat betekent dat je de ongebruikte MB's en belminuten mee kunt nemen naar de volgende maand. Het kan zijn dat je minder over hebt gehouden dan vorige maanden, waardoor het totaal nu lager is. 

Of dat voor jou ook het geval is weet ik niet, aangezien ik nog geen gegevens van je heb. Zou je jouw forumprofiel volledig kunnen invullen, en een seintje geven dat ik met je mee kan kijken?


Ik heb geen bericht meer van je gezien @Leguaan, is het inmiddels duidelijk? Als ik nog met je mee kan denken en kijken hoor ik het graag.


Hoi Jasper

Het is inmiddels opgelost, bedankt voor jou reactie. 

Groet Ron Pasker.