Skip to main content

Beste KPN, Op mijn vakantieadres is geen WiFi,  daarom heb ik al tot 2x 1000MB extra MB data besteld via mijn KPN account, mijn app werkt hier niet, dus ik heb het via de website en mijn KPN account gedaan. Ik kreeg daarna een bevestigings SMS dat ik 1000 MB extra had besteld. Tóch kreeg ik vandaag een SMS dat ik 100% van mijn MB's heb verbruikt, kunt U mij uitleggen hoe dit kan?

Ik kreeg deze tekst: Beste klant, uw bestelling/wijziging van NL en EU bundel 1000 is verwerkt. Kijk voor meer informatie in MijnKPN. Groet, KPN. Hoe kan ik deze bundel in gebruik nemen? 

Hartelijke groeten, AJPostma.

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

Hi @AJPostma, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Je krijgt deze melding omdat je eerst je eigen bundel opmaakt, en pas als deze verbruikt is wordt de extra aangeschafte bundel aangesproken. Waarschijnlijk had je nog net niet die 100% opgemaakt, vandaar het berichtje. Vanaf dat moment ben je jouw extra bundel gaan gebruiken, en blijft je snelheid gewoon nog standaard zoals altijd. 

Heb je hier nog meer vragen over of ervaar je toch problemen met je verbinding? Dan help ik je graag verder! Wil je in dat geval jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en 06-nummer? Dan kijk ik het een en ander even na.


Ok, ja ik heb het gemerkt indd,  ik dacht eerst dat het niet gelukt was, dus heb ik een nieuwe extra bundel besteld...zonde!  We gaan morgen naar huis! :smirk:

Bedankt voor het antwoord! Groetjes,,AJPostma


@AJPostma indien het een bundel voor in Europa betreft dan kan je die ook gewoon in Nederland gebruiken. Voor landen buiten de EU geldt dat helaas niet.


Reageer