Skip to main content

Dag,

Ik heb op 1 juni 2000 MB gedeeld met mijn zoon in de veronderstelling dat het dan een maand zou blijven staan. Tot mijn verbazing staat er 8 dagen resterend.

Waarom maar 8 dagen? Ik heb op de site gezocht of ik kon vinden hoe lang gedeelde MB beschikbaar zijn maar dat is nog niet gelukt.

Alvast bedankt.

Hallo @NSL ,

Kan het zijn dat jouw abonnement nog niet zo lang loopt en dat jouw maandelijkse belperiode loopt van de 8-ste /9-de/10-de tot de volgende maand de 8-ste/9-de/10-de? 

Sinds kort lopen niet meer alle perioden van abonnementen van de eerste dag van de maand tot het einde van de maand. 

In principe zijn de gedeelde MB's het gehele restant van de belperiode geldig. 


Dag,

Mijn abonnement loopt tot de 10de en die van mijn zoon tot de 31ste.

Op basis van welk abonnement zou het gaan? Op de 31ste vervielen de MB's ook.


OK, dan zijn die acht resterende dagen duidelijk van toepassing op het abonnement van jou.   

Het meest waarschijnlijk is dat je op de 10-de dag van de maand opnieuw MB's moet delen met jouw zoon. 


Wachten we af. Bedankt voor de snelle reactie.


Ik ben er ondertussen achter dat de mijn KPN app (online ook) niet betrouwbaar is wat betreft de hoeveelheid MB's (door KPN zelf bevestigd). Mijn kinderen moeten zelf zo ongeveer bijhouden wat ze verbruiken en alleen als ik MB's deel zie ik dat in de app.

Verder vervallen waarschijnlijk de MB die ik deel met mijn kinderen zowel op het moment dat mijn maandwissel is als bij die van hun. Dit gaan we de komende weken ontdekken.

Op dit moment mis ik volledig waarom MB's delen handig zou zijn, het gebruiksgemak hiervan en het gebruik van de app maar tegen de tijd dat ik weet wie wanneer wat wel en niet krijgt, wordt het vast beter.

Ik hoop dat de app zich verbeterd waardoor voor iedereen zichtbaar is hoeveel MB's je hebt en weg geeft.