Skip to main content

Hoi

 

Ik heb kpn unlimited dus het kan gelukkig niet op.  Maar de eerste dag op vakantie kon het hele gezin op mijn hotspot en kreeg ik geen melding niks. De tweede dag kreeg ik in de middag al melding dat ik op 80% zat terwijl ze er korter op zaten dan de dag ervoor. En dat was vandaag ook weer zo. Vaker meegemaakt dat de eerste dag dat ik mijn hotspot gebruik er geen melding komt dat de 10gb bijna op is. En dat het de dag erna sneller op is. Gelukkig kan ik steeds 2gb erbij zetten

Dan is de 10 gb gwn niet op op de eerste dag , en de tweede dag wel. Probeer het eens goed bij te houden via de mijn kpn app dmv 12:00 uur je mbs te checken 16:00 uur een om 20:00 en dat over twee dagen of meer wat valt je op?


Welkom op de community @Menno86R, je bent ergens in Nederland begrijp ik. De daglimiet van van 10 GB kan snel gaan als je jouw toestel als hotspot gebruikt. Hoe lang er gebruik van wordt gemaakt zegt niet alles, wat er gedaan wordt zegt meer. Als er bijvoorbeeld veel YouTube of Netflix wordt gekeken gaat de data sneller dan wanneer er alleen e-mail wordt gelezen. Je kunt de anderen ook vragen wat ze gedaan hebben wat data gebruikt heeft. dat kan je ook een beeld geven van waar de data aan is gebruikt.


Reageer