Skip to main content

Via mijn KPN kan ik geen MB's bijkopen. Ik krijg de melding, gegevens ophalen tijdelijk niet mogelijk. Dit tijdelijk duurt nu al een maand een of twee. Ik las de tip om het account los te koppelen, helaas lost dit het probleem ook niet op. Ik kan wel telefonisch (na de wachttijd te hebben uitgezeten) mb's bijkopen. De medewerker van de helpdesk geeft aan dat er niemand binnen KPN iets aan mijn probleem kan doen. Hopelijk dat het op deze manier wel lukt. 

Hoi @ToonnooT, welkom hier! Het lijkt me sterk dat we niet een manier kunnen vinden om dit probleem op te lossen :)

Je geeft aan dat je de MB's niet kunt kopen via de MijnKPN. Doe je dit via de webversie, of via de app? Als je het via de webversie probeert, wil je het dan eens via de app proberen? En andersom, als het via de app niet lukt, probeer dan de webversie. Als je beide al geprobeerd hebt, dan hoef je het natuurlijk niet nog een keer te doen.

Voor de webversie: welke browser gebruik je? En voor de app: op wat voor telefoon of tablet heb je de app geïnstalleerd?

Wil je daarnaast ook je forumprofiel invullen? Dan kan ik aan deze kant meekijken.